Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ville du ha sett ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 14:39   #61
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha sett ut?

Bare le du Divine, men som du ser er det opp til flere schmarte mennesker som er enig med meg!

Jeg tror faktisk at jeg ender opp med at jeg får være Heiko, helst en noe slankere og fastere i fisken Heiko. Jeg var nemlig inne på Faceofthefuture.org.uk i går og jeg ser ut fra det at jeg kommer , om 30-40år, til å bli akkurat slik som det nydeligste mennesket jeg vet om, nemlig Mormoren min.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:47   #62
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snålt spørsmål. Men om jeg skulle velge - jeg skulle nok likt å være en sånn variant av meg av og til. (Det måtte jo nesten bli en LOST-character...)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:51   #63
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er forsåvidt ok fornøyd med helheten, men kunne tenkte meg rettere tenner, litt tynnere og flatere hår og en slankere kropp. Trenger ikke bli en perfekt fjortiss. En oppgradering hadde vært nok.

Tror jeg ville gått for hun her, om jeg skulle valgt en. Helena Christensen.

Hun er så pen i den der musikkvideoen Wicked game eller noe sånt.

(Kilde: youtube.com)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:09   #64
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikker på at Kanne er mye penere enn Penelope Cruz.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

PS! Jeg likner ikke avataren min.

He-he, nei, men jeg tror jeg så vidt har sett snurten av deg på et bilde en gang - og jeg har dessuten lest at du er pen. Det er ikke Cruz, synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Divine: Enig i Heiko at du ligner på Mila Kunis. Noe med øynene også...

Helt enig, det var det første som slo meg da jeg så bildet (skjønt jeg aner selvfølgelig ikke hvem Mila Kunis er).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:10   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg for min del er så lei av at Angelina Jolie ser ut som meg jeg da.
Jeg er eldst, så det er hun som hermer.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:12   #66
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velge helt fritt? Da syns jeg dere er lite kreative, altså. Dette hadde vært kult:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:15   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Velge helt fritt? Da syns jeg dere er lite kreative, altså. Dette hadde vært kult:

Vi er kvinner. Vi er mer opptatt av den sensuelle og seksuelle greia skjønner du. Så skal vi ha en som ligner på en maskin så er det bedre med en sånn en:

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:17   #68
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Upraktisk...Spesielt om du skal ut å fly og gå gjennom metalldetektor og sånn..men kanskje Sokk vil anse det som en fin greie å pusse metall litt....

(Skal jeg pusse metallet ditt? - Du må vente til fredda')

Gammel 21-08-09, 15:17   #69
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ok, hvis du vil se ut som den skal jeg gå med på at du er kreativ.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:32   #70
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skulle bare ønske at jeg var 5-10 kg lettere, noen cm høyere, hatt stram mage og ikke de grå hårene på hodet, så hadde jeg egentlig vært fornøyd. Vet ikke hvem det ville lignet på da, egentlig.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 15:53   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Joa, det tror/håper jeg gjelder mange i denne tråden, men da blir det jo ikke morsomt. Kom igjen nå, finn en kjendis!

Ja finn dere en kjendis, dette er en shallow tråd, fullstendig useriøs. Jeg liker også godt meg selv, og kommer ikke til å kontakte platisk kirurg med det første

Gammel 21-08-09, 16:00   #72
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jessica Alba

Gammel 21-08-09, 16:04   #73
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg ligner forøvig (eller lignet) Tina Yothers fra "fem i familien"

Det er jo sant!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 16:04   #74
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jessica Alba

Jatakk :blond og formløs:.

Gammel 21-08-09, 16:15   #75
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var yngre ville jeg definitivt valgt å være blond, høy og pen. "Alle" vennene mine var det, og jeg var alltid den minst pene.

Nå er jeg mer fornøyd med fargene mine, men kunne godt sett ut som Thandie Newton.

Gammel 21-08-09, 16:18   #76
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne definitivt tenkt meg å se ut som Lucy Liu.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 16:34   #77
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Skal jeg velge en kjendis jeg gjerne ville sett ut som, tror jeg det må bli henne:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 16:39   #78
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Av en eller annen grunn var Ashley Judd den første jeg tenkte på.

Gammel 21-08-09, 16:41   #79
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sandra Bullock - uten tvil!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sandra_bullock_03.jpg (63,6 KB, 9 visninger)
Gammel 21-08-09, 16:51   #80
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg vil i grunnen ha 10 cm med ekstra høyde jeg. Alt det andre har jeg synes jeg. Kroppen min er mer enn bra nok så lenge den har klær på, virker gjør den også. Ser visstnok rimelig greit ut sies det. Nå jeg ville ikke vært noen annen enn meg selv jeg.

Må jeg velge så blir det henne:

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.