Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ville du ha sett ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 13:50   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha sett ut?

Nå har jeg tenkt og tenkt, og, nei, jeg kunne virkelig ikke tenke meg å se ut som en annen enn meg selv. Bare tanken! Altså, gjerne meg selv på en optimal hud-/hår-/ikke-stor-rompe-dag, og kanskje et par mindre justeringer, men i store trekk så trives jeg ganske godt med ørnenesen, huldrehåret og det hele.

(Som aC, ser jeg, for det der er veldig likt deg, bare at du er råere)

Gammel 21-08-09, 14:04   #42
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå har jeg tenkt og tenkt, og, nei, jeg kunne virkelig ikke tenke meg å se ut som en annen enn meg selv. Bare tanken! Altså, gjerne meg selv på en optimal hud-/hår-/ikke-stor-rompe-dag, og kanskje et par mindre justeringer, men i store trekk så trives jeg ganske godt med ørnenesen, huldrehåret og det hele.

Joa, det tror/håper jeg gjelder mange i denne tråden, men da blir det jo ikke morsomt. Kom igjen nå, finn en kjendis!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:05   #43
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallo, hvis jeg får velge helt fritt hvordan jeg skulle se ut ville jeg ikke ofret dagens Kanneversjon mer enn et blikk. Det er jo så mye vakkert der ute.

Jeg kunne godt tenkt meg å se ut som Scarlett Johansson, men hun er lys. Jeg tror jeg fremdeles vil være mørk. F.eks noe slikt:

Juliette Binoche

Penelope Cruz

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:06   #44
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikker på at Kanne er mye penere enn Penelope Cruz.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:07   #45
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Joa, det tror/håper jeg gjelder mange i denne tråden, men da blir det jo ikke morsomt. Kom igjen nå, finn en kjendis!

Beklager, men det stopper helt - det er mange vakre mennesker der ute, men hver gang jeg tenker tanken på at jeg skal se inn i speilet og se det mennesket der, i stedet for meg, så skjærer det seg helt inni hodet mitt. (Jeg lider av meget dårlig utviklet fantasi)

Gammel 21-08-09, 14:08   #46
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikker på at Kanne er mye penere enn Penelope Cruz.

PS! Jeg likner ikke avataren min.

Gammel 21-08-09, 14:20   #47
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hun er stilig.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Eller kanskje Mila Kunis:

Ha! Disse damene er like dere to.
aC: hun er litt din type (slik jeg ser deg), mørk og slett ikke ulik deg hverken i ansiktet eller kroppen.
Divine: Du har noen av de samme trekkene + at du har helt maken ansiktsform som henne. Dere er like!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:21   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ganske festlig i grunn det du sier om hårfarge. Jeg valgte Scarlett ikke bare pga det flotte utseende, men også fordi vi begge er blondiner (mulig hun har bleket det da).

Jeg har selv vært farget mørkhåret mange ganger, og da skulle jeg gjerne vært som Angelina Jolie.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:23   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

PS! Jeg likner ikke avataren min.

Avataren din ligner jo på Reese Witherspoon.

Siri: Jeg synes du er litt smålik Ida E Broch jeg....

Gammel 21-08-09, 14:24   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, felles for de to jeg vil bli er store fine lepper og et flott smil. Jeg tror nok at det er der skoen trykker for min egen del. Små smale lepper har jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:25   #51
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Divine: Du har noen av de samme trekkene + at du har helt maken ansiktsform som henne. Dere er like!

Moroklumpen! :tørker tårer:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:25   #52
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Divine: Enig i Heiko at du ligner på Mila Kunis. Noe med øynene også...

Jeg ligner forøvig (eller lignet) Tina Yothers fra "fem i familien"

Gammel 21-08-09, 14:27   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko har helt rett, Divine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:28   #54
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Signerer. Jeg ville ikke vært noen av alle de damene i denne tråden, jeg. Jeg vil se ut som meg selv, men kunne godt fikset på noen småting, det må jeg innrømme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:29   #55
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Juliette Binoche

Kanskje jeg våger meg på å rappe henne her. Hun ser liksom ut som et menneske som faktisk FINNES, liksom. Men jeg MÅ ha langt og bustete hår - ellers er jeg ikke meg selv.

Gammel 21-08-09, 14:30   #56
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Avataren din ligner jo på Reese Witherspoon.

Det er en karikatur av RW.

Jeg kunne godt tenke meg å se ut som henne også, jeg.

Gammel 21-08-09, 14:31   #57
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko har rett, ja - både aC og Divine ligner helt klart på de damene de valgte seg. (Både øynene og smilet ligner, Divine!)

Jeg aner ikke hvem jeg "ville lignet", jeg er litt som Polyanna der, tror jeg - vil helst se meg selv i speilet, bare meg selv i en litt sprekere utgave, liksom. Det er så mange nydelige damer i verden, men jeg greier hverken å forestille meg eller å ønske at jeg skal se ut som en av dem.

Gammel 21-08-09, 14:33   #58
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reese er nydelig og du er ganske lik henne IRL, Kanne.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 14:36   #59
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Reese er nydelig og du er ganske lik henne IRL, Kanne.

Det er fordi jeg har brukt bilder av henne som avatar så lenge. Jeg synes Scarlett likner på Scarlett Johansson av samme grunn. De er vel egentlig ikke like (selv om begge er nydelige).

Gammel 21-08-09, 14:36   #60
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle gjerne sett mer ut som Keira, og det tror jeg ikke mannen hadde hatt noe i mot heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.