Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ville du ha sett ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 00:33   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ville du ha sett ut?

Advarsel, fullstendig shallow tråd, resultat av at jeg er syk og kjeder meg

Hvis du kunne velge utseende fritt, hvordan ville du ha sett ut da? Som ung og som eldre/gammel?

Jeg synes Vanessa Hudgens er noe av det nydeligste som finnes. Ansiktet altså, men jeg hadde ikke sagt nei takk til å ha en 20-årings kropp igjen heller

Og når jeg blir 60 vil jeg se ut som Meryl Streep. Det er mulig at dama har hatt noen inngrep, hun også, men de viser i såtilfelle ikke så godt, jeg synes hun eldes med verdighet uten å se gammelkone ut

:innser at det kanskje er litt vanskelig å se ut som Vanessa som ung og som Meryl som gammel uten vesentlig kirurgi:

Sånn. Noen andre som har lyst til å være shallow og dele hvem de beundrer utseendemessig? Så kan vi ta en tråd om hvilken hunk vi ville hatt om vi kunne velge fritt etterpå

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.