|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Linda Evangelista Sist redigert av Patsy : 21-08-09 kl 22:03. Årsak: Bilde forsvant, la inn nytt. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?
Maxis tese?
|
|
|
#124 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?At jeg kunne glemme Hope Sandoval- prototypen på kvinnelig skjønnhet og ynde. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Så flinke dere er til å være shallow
|
|
|
#126 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Enten går jeg for en yngre, tynnere utgave av meg selv eller så velger jeg Charlize Theron: Sist redigert av Sundae : 21-08-09 kl 22:12. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg har kikket litt på denne tråden og finner liksom ikke noen jeg vil være. Meg selv med justeringer er mer enn OK. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg kommer ikke på noen pene kjendiser som ligner meg, ellers skulle jeg mer enn gjerne vært med på å bekrefte Maxis tese.
|
|
|
#130 |
|
Shake it out!
|
Trenger ikke å likne deg, altså, jeg kan love deg at jeg ikke er vagt lik noen av de jeg nevnte
|
|
|
#131 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Hadde ikke hatt noe i mot å ligne på Kate Winslet:
|
|
|
#132 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Det er jo bare fine kjendisdamer i denne tråden, men her er enda en jeg ikke hatt noe i mot å se ut som:
|
|
|
#133 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Som mange her, ville jeg aller helst vært meg selv. Egentlig kunne jeg bare spolt tida tilbake til jeg var 28 -uten en valke, veltrent, ikke en antydning til en rynke og i det hele tatt ganske mye bedre enn dagens utgave |
|
|
|
|
|
#135 |
|
flisespikker
|
Ja, jeg skjønte at det ikke var hovedpoenget der - jeg kommenterte bare det Maximillia og flere andre sa, at så mange valgte kjendiser som ligner seg selv.
|
|
|
#136 |
|
Passiv
|
Eh, hvilken del av det jeg skrev forsto du ikke? |
|
|
|
#137 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg er stort sett ganske fornøyd med å være meg selv, men skulle jeg valgt en kjendis blir det Kate Winslet eller
|
|
|
#138 |
|
TittelTøs
|
Prøvde bare å være litt vittig. :feilslått humor:
|
|
|
#140 |
|
Passiv
|
Det eneste jeg reagerte på var ikonet du brukte. Det er et sånt jeg forbinder med mindre hyggelige uttalelser og tro meg til tross for at jeg blåser langt i hva folk måtte mene om meg så liker jeg ikke den. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|