Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ville du ha sett ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 21:28   #121
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Hvordan ville du ha sett ut?

Linda Evangelista

Sist redigert av Patsy : 21-08-09 kl 22:03. Årsak: Bilde forsvant, la inn nytt.
Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:35   #122
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

... og både Rosinen og Claire oppfyller Maxis tese.

Du er nå grei!

Sist redigert av LilleRosin : 21-08-09 kl 21:52.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:42   #123
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

... og både Rosinen og Claire oppfyller Maxis tese.

Maxis tese?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:43   #124
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

At jeg kunne glemme Hope Sandoval- prototypen på kvinnelig skjønnhet og ynde.
Hun ville jeg sett ut som hvis jeg ikke måtte være meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:47   #125
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flinke dere er til å være shallow

Christina Hendericks er forresten en feiende flott dame når jeg tenker meg om. Og omtrent på min alder. Og sånn ca mine pupper før reduksjonen

Hun er et godt eksempel på at man verken trenger å være modelltynn eller 19 for å være vakker

Gammel 21-08-09, 21:56   #126
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Enten går jeg for en yngre, tynnere utgave av meg selv eller så velger jeg Charlize Theron:

Eller, Katie Holmes (før Tom Cruise):

De er pene!

Sist redigert av Sundae : 21-08-09 kl 22:12.
Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:02   #127
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har brukt dagen på å fundere på hvem jeg ville sett ut som, og svaret ble Sandra Bullock. Jeg har lyst hår og har alltid ønsket meg mørkt. Hun er nydelig.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:05   #128
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kikket litt på denne tråden og finner liksom ikke noen jeg vil være. Meg selv med justeringer er mer enn OK.

Men alt for fredagsunderholdningen
Om jeg var ung, ville jeg gjerne sett slik ut:

Og skulle jeg velge en annen, måtte det bli denne damen:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:26   #129
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke på noen pene kjendiser som ligner meg, ellers skulle jeg mer enn gjerne vært med på å bekrefte Maxis tese. Det er jo hyggelig at såpass mange er noenlunde fornøyd med utseendet sitt, og egentlig bare ønsker å være "seg selv, men [litt] mer perfekt".

Gammel 21-08-09, 22:35   #130
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kommer ikke på noen pene kjendiser som ligner meg, ellers skulle jeg mer enn gjerne vært med på å bekrefte Maxis tese. Det er jo hyggelig at såpass mange er noenlunde fornøyd med utseendet sitt, og egentlig bare ønsker å være "seg selv, men [litt] mer perfekt".

Trenger ikke å likne deg, altså, jeg kan love deg at jeg ikke er vagt lik noen av de jeg nevnte

Ellers har jeg, på tross av at det er min tråd, overhode ikke noe ønske om å se ut som en kjendis. jeg liker meg selv, selv om jeg gjerne skulle ha strammet opp kroppen en syv-åtte-ni kg. Jeg har bare forkjølet bomullshode og trengte en shallow tråd å bruke tid på.

Kunne jo like gjerne ha spurt om hvem folk syntes var pene

Så for dem uten lyst eller evne til å forestille seg et annet utseende: hvem synes du er vakker?

Gammel 21-08-09, 22:44   #131
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Hadde ikke hatt noe i mot å ligne på Kate Winslet:

Gammel 21-08-09, 22:45   #132
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo bare fine kjendisdamer i denne tråden, men her er enda en jeg ikke hatt noe i mot å se ut som:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:00   #133
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Som mange her, ville jeg aller helst vært meg selv. Egentlig kunne jeg bare spolt tida tilbake til jeg var 28 -uten en valke, veltrent, ikke en antydning til en rynke og i det hele tatt ganske mye bedre enn dagens utgave

Men kjendis?

Kate Winslet:

eller Kiera Knightley:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:04   #134
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hadde ikke hatt noe imot å se slik ut jeg:

Gammel 21-08-09, 23:11   #135
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Trenger ikke å likne deg, altså, jeg kan love deg at jeg ikke er vagt lik noen av de jeg nevnte

Ja, jeg skjønte at det ikke var hovedpoenget der - jeg kommenterte bare det Maximillia og flere andre sa, at så mange valgte kjendiser som ligner seg selv.

Jeg synes det er så mange vakre damer, og har ingen egentlig favoritt. De fleste jeg kommer på sånn umiddelbart har allerede blitt nevnt - Charlize Theron, Kate Winslet, Grace Kelly, Natalie Portman, Lauren Bacall ... Morenan Baccarin fra Firefly er det vel ingen som har nevnt enda? Hun er vakker, i alle fall.

Gammel 21-08-09, 23:27   #136
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

10 cm høyere eller 10 cm høy, siden du vil være Tingeling?

Eh, hvilken del av det jeg skrev forsto du ikke?
Det at jeg synes jeg ser bra nok ut til å ikke ville være noen annen, eller at jeg ville hatt 10 cm til på min høyde, eller at dersom jeg måtte velge noen ville jeg være en magisk liten figur som er tøffere enn toget?

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:38   #137
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er stort sett ganske fornøyd med å være meg selv, men skulle jeg valgt en kjendis blir det Kate Winslet eller

Gammel 21-08-09, 23:51   #138
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Eh, hvilken del av det jeg skrev forsto du ikke?
Det at jeg synes jeg ser bra nok ut til å ikke ville være noen annen, eller at jeg ville hatt 10 cm til på min høyde, eller at dersom jeg måtte velge noen ville jeg være en magisk liten figur som er tøffere enn toget?

Prøvde bare å være litt vittig. :feilslått humor:

Gammel 21-08-09, 23:54   #139
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke noe dårlig forsøk. Jeg fniste, jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:59   #140
Skvetten
Passiv

Standard

Det eneste jeg reagerte på var ikonet du brukte. Det er et sånt jeg forbinder med mindre hyggelige uttalelser og tro meg til tross for at jeg blåser langt i hva folk måtte mene om meg så liker jeg ikke den.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.