|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?
Denne er ganske grei, det vanskeligste er å få røren jevnt på brettet.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 17-09-10 kl 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Tusen takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Vi har alltid hjemmebakt brød, så vi baker ukentlig.
![]() |
#44 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker i rykk og napp. Det går da i brød, rundstykker, foccacia, scones, kanelboller og muffins (både søte og lunsjmuffins). Pizza baker vi ganske ofte, men det telles liksom ikke.
![]() |
![]() |
#45 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker ganske sjelden - jeg er veldig glad i kaker og hjemmebakte boller og rundstykker og sånt, men jeg har gått over til lavkarbo og har ikke godt av å spise brorparten av baksten, slik jeg gjerne ender opp med.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker når jeg trenger å slappe av.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg tror jeg bakte boller i 2005 en gang om ikke jeg tar feil. Flinkere å bake kaker kan man si.
![]() |
#48 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker en enkel langpannekake rett som det er. Disse bruker jeg som "smøring" når det kommer noen på besøk på hytta vår. Den er nemlig under renovering og det er masse å gjøre hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Morsomt at dette kom opp nå. Denne uka har jeg nemlig funnet fram kjøkkenmaskinen vår som vi fikk i bryllupsgave for ett år siden. Vi har ikke hatt skapplass til den før nå, derfor har den stått i boden. På torsdag bakte jeg pizzasnurrer, og i dag bakte Snuppa og jeg boller. Genialt med kjøkkenmaskin altså! Så jeg får vel si at før bakte jeg veldig sjelden, med unntak av Mims brød som kan røres sammen. Nå håper jeg at jeg skal bake skikkelig masse!
![]() |
#50 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Altfor ofte, men nå i det siste har det helst gått i lavkarbobrød og lavkarbo-pizzasnurrer og andre sunnere ting så da er jeg unnskyldt. (Bortsett fra i dag da jeg bakte 2 kaker, men i anledning mannens bursdag er det jo lov).
![]() |
#52 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Bakte en masse før, men så fant jeg ut at jeg skulle bli sunn, så nå spiser jeg bare kjøpesjokolade istedenfor
![]() |
#53 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Åja, focaccia bakte jeg jo også i dag, det glemte jeg.
![]() |
#54 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Det går veldig i rykk og napp. Kaker bakes stort sett bare til bursdager. Ellers så hender det at jeg baker boller og rundstykker kanskje en gang i mnd. Når vi flytter og jeg får stort ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg liker veldig godt å bake, og gjør det som regel ganske ofte. Brød baker jeg sjelden, men jeg lager ofte rundstykker, horn, foccaccia, olivenbrød, kanelboller, brownies, gulrotkake, eplekake, muffins, paier og andre kaker hvis det er en anledning - eller bare fordi vi lager en anledning. Med tenåringer i huset forsvinner det gjerne kjapt. Det trenger ikke være bursdag, besøk eller helg for at jeg skal bake, men selvfølgelig spiser vi ikke kaker hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Skal rømme
|
Hvis jeg hadde satt meg som mål å bake alle brødene vi spiser hadde det ikke blitt spist mye brød!
![]() |
#57 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg får sånne tak over meg hvor jeg baker litt. Men nå har det vært stille... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Vi baker brød en gang i uka, men kaker og boller og sånt? Kun til bursdager, vil jeg si.
![]() |
#60 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg er en periodebaker. Blir veldig lite baking på sommeren, men i vinterhalvåret baker jeg forholdsvis ofte. Da går det i boller, kanelsnurrer og skinkehorn.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|