|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Redusere barnetrygden med 200 for frukt og et varmt måltid på skolen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
119 | 79,87% |
Nei |
30 | 20,13% |
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Sv: Skolemat - Poll lagt tilJa, det ville jeg. Men det forutsetter at skolene fikk kantiner med skolert personale og det tror jeg ikke kan gjennomføres kun ved å redusere barnetrygden med 200,- i måneden.
![]() |
#2 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Skolemat - Poll lagt tilJa, helt klart. Dersom måltidet var noenlunde velbalansert med nok proteiner, fett og ikke for mye karbohydrater. Om det var et måltid som bestod av posesuppe med mest karbohydrater og tilsetningsstoffer, kunne jeg heller sendt med et sunt måltid selv. Jeg er opptatt av dette, fordi det er snakk om 5/7 dager i uka og mange timer hver dag. De fleste vet at hjernen (særlig barns) trenger godt sammensatt mat i læringssituasjoner.
![]() |
![]() |
#4 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() Sv: Skolemat - Poll lagt til
Signerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |