Sv: Kozesmoze?
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Jeg trodde jeg hadde svart deg bra nok i første innlegg (jeg mener altså fremdeles det må være opp til hver enkelt familie), men i og med at det ikke var godt nok tok jeg nok frem den spydige te-skjeen min, ja. Eller gjorde meg dum, som du sier.
Ellers synes jeg ikke kommentaren min var sur; jeg kan mye bedre enn som så. 
Men jeg spurte ikke om du mente det skulle være opp til den enkelte familie, der er jo jeg også. Du vet, valgfrihet og den type ting er jeg definitivt for Men så hadde jeg da altså observert at det o store flertallet der jeg er nå ferierer fire-fem-seks-syv uker hver for seg hver sommer, noe som overrasket meg, og ut fra det lurte jeg altså på om det hadde vært noe folk på FP kunne tenke seg å gjøre, altså en personlig mening om egen situasjon, ikke hva en kunne tenke seg å gjøre visst så fremt i fall man skulle finne på å bli expat, ei heller hva man synes at andre burde gjøre. Bare en liten undersøkelse på om vår familie er så unormal som man kan få inntrykk av her borte, hvor folk bare ser rart på meg når jeg spør om de ikke savner ektefelle og motsatt når de er fra hverandre i ukesvis.
Jeg synes forøvrig at du var ikke Og da blir jeg i stedet for , som er mye morsomere