|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre som røyker i bilenDet med svigermoren din skjønner jeg godt, jeg har samme problem nå selv om jeg ikke har liten baby lenger. Svigermor begynte nettopp å røyke igjen etter mange år som røykfri. Hun røyker heldigvis ute, men hun lukter ekstremt røyk, og har hun vært ute og røykt og kommer inn igjen stinker faktisk hele huset røyk lenge etterpå. Det samme gjelder venner jeg har som røyker, det er uutholdelig. Det er jo dumt å holde barna borte fra sine egne besteforeldre pga. røyk, men jeg hadde nok vært hard på dette og bedt henne om å ha egen røykejakke på seg som hang ute, stå ute en stund etter at røyken var slukket før hun kom inn, og vasket hender skikkelig før hun holdt barnet.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 08-09-09 kl 14:04. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Foreldre som røyker i bilenHar vokst opp med 2 foreldre som har vært storrøykere og det er noe av det værste jeg vet! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Foreldre som røyker i bilen
Hvorfor? Fordi hun ikke skal lukte vondt på dem? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Vel, hadde du hatt med å gjøre mennesker som har gule nikotinfingre som de ikke vasket, og ønsket å beføle gummene til ungen din for å kjenne etter tenner, så tror jeg kanskje ikke du hadde stilt dette spørsmålet.
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Den ene tanten til ungene mine brukte en parfyme som eldstemann reagerte kraftig på da hun var liten. Det var nesten litt komisk, for hver gang stakkars tante skulle holde så kom lippa hos eldstemann, og så tårene og den høye c. Hun reagerte ikke på annen parfyme, kun denne. Stakkars tante forstod ingenting i begynnelsen, men det hjalp da hun bytta parfyme.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Ikke bare røykere som er Domme får du trøste deg med, og Hensynsfyll Domm er bedre enn bare Domm
|
|
|
#8 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Ja, selvfølgelig. Røykelukt er noe av det jævligste, mest kvalmende som finnes, og når en røyker har vært ute og kommer inn igjen i de samme klærne stinker jo hele huset lenge etterpå. Jeg er hysterisk når det gjelder røyking, jeg er det. :spy:
|
|
|
#10 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre som røyker i bilenDet er helt forkastelig å røyke med barn i bilen eller inne generelt. Skjønner ikke hvorfor det ikke blir ulovlig å røyke og kjøre bil samtidig.
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Jeg skjønner det, jeg setter ikke disse tingene opp mot hverandre. Overdreven parfymelukt får man vondt i hodet av, det er jævlig. Men nå er det relativt sjelden jeg opplever parfymelukt som gjør meg skikkelig uvel, heldigvis. Røyk derimot, det skjer på daglig basis. Hater røyk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|