|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Jeg tenker at mange nok har tenkt som meg- at en stemme til Venstre er bortkastet. (Vet at mange ikke mener det, men jeg følte det slik i årets valg, det var såpass jevnt.) Hadde Venstre samarbeidet med de rød-grønne, ville jeg ha vurdert sterkt å stemme på dem. Jeg liker Sponheim, at han er vestlending er også et pluss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
Men det kan du da ikke mene fremdeles? Det sto om 2000 stemmer for å vippe hele den politiske balansen! Aldri har da hver eneste Venstrestemme vært viktigere.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg tror at om Sponheim har sagt ja til å samarbeide med Frp, så har han nok mistet mange stemmer da også. Da kanskje de mer trofaste venstrevelgerne. Sponheim skal ha for at han forlater Venstre med sin integritet i behold.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg var ikke interessert i en borgerlig regjering, og ville gjøre mitt for at de rød-grønne kunne fortsette. Derfor stemte jeg AP i går, selv om jeg på noen områder er mer enig med Venstre enn AP. :står med en fot i hver leir: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
Da hadde de definitivt fått min stemme også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Ja, jeg hadde stemt på dem hvis det hadde vært mulighet for at de kunne ha samarbeidet med AP. Tenk V i regjering med AP og SV, i steden for SP... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|