|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Utringning, hva synes du om det? | |||
| Pent |
|
44 | 42,31% |
| Grøsselig |
|
3 | 2,88% |
| Bring it to me baby |
|
25 | 24,04% |
| Styggeste jeg ser |
|
2 | 1,92% |
| Vulgært (må jo ha med den) |
|
19 | 18,27% |
| Idiotiske poll igjen. |
|
11 | 10,58% |
| Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UtringningVarierer. Kan være pent, men blir det for mye, synes jeg det ser vulgært ut. Spørs jo også hvor og når man går med utringning. Jeg kan gjerne ha (litt) utringede topper ute på byen/på fest, men jeg går aldri med det på jobb f.eks |
|
|
|
|
|
#102 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: UtringningSyntes ikke det er så veldig pent jeg da, men det kommer jo HELT ann på utstyret til den som bærer utringningen og..
|
|
|
|
#106 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrigning
Jo er jo bedre, eller noe sånt?
|
|
|
#109 |
|
Epikur
|
Sv: UtringningDet som i hvertfall ikke er fint er damer med svære pupper som de har stappet inn i en genser med høy hals, så det ser ut som de har en stor pupp på midten.
|
|
|
#111 |
|
Epikur
|
Sv: Utringningjeg er enig i at puppene må være litt atskilt (skikkelig BH) og ikke se ut som rumpesprekk.
|
|
|
#112 |
|
Passiv
|
Sv: UtringningJeg har drømt om å kunne ha rompesprekk-klivitsj i alle år jeg. Helt til disse puppetrådene har kommet nå og jeg plutselig har merket at jeg er veldig stolt av at jeg har sånn berg- og dalbaneklivitsj. Hvis jeg skyver, heiser, løfter, ruller og drar mine så tett sammen som mulig så er det såvidt litt klivitsj som det er pent med et smykke inni. Endelig er det noe med de puppene mine som visst er som det skal. |
|
|
|
#113 |
|
Peppy!
|
Sv: UtringningJeg synes ikke utringning nødvendigvis er av det gode, nei. Less is more, osv.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Prematurmamma
|
Sv: UtringningLitt for mye av det gode:
|
|
|
|
#115 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: UtringningJeg synes det kan være flott i noen sammenhenger og vulgært i andre. Det må være antydningens kunst, og jeg synes synlige pupper bør forbeholdes fest og moro eller andre festlige anledninger. Akkurat på jobben synes jeg det er greit å holde dem skjult.
|
|
|
#116 |
|
Helt vanlig
|
Sv: UtringningHar man store pupper så rull dem inn vil jeg si. Sterkt preget av at jeg nylig har vært i selskap hvor et par nokså store damer med enorme bryst gjerne ville vise dem frem i dypt utringede kjoler. Jeg måtte gang på gang tvinge øynene mine bort derfra og over på noe annet. Det blir som en bilulykke, man kan nesten ikke unngå å stirre.
|
|
|
#117 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: UtringningJeg har store pupper og har ofte litt klivitsj. På meg er det penere med utringning enn høy hals, men alt med måte selvfølgelig.
|
|
|
|
#119 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Utringning
Underskiver denne. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Opp og ned
|
Sv: Utringning
Ikke mer svett en man blir under armene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|