Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Utringning

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Utringning, hva synes du om det?
Pent 44 42,31%
Grøsselig 3 2,88%
Bring it to me baby 25 24,04%
Styggeste jeg ser 2 1,92%
Vulgært (må jo ha med den) 19 18,27%
Idiotiske poll igjen. 11 10,58%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 21:37   #121
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utringning

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ikke mer svett en man blir under armene.

Når man er utstyrt med G, så er det jaggu ikke lett få finne splitte bh-er. Litt rumpesprekk blir det uansett om jeg ikke teiper dem til ryggen.

Jeg blir mer svett der, jeg bruker jo ikke deodorant der, akkurat.

Nei, man kan jo ikke splitte dem så mye at de synes bakfra, heller.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:02   #122
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Det spørs hvor mye strekkmerker man har.

Gammel 26-09-09, 22:15   #123
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Når man er utstyrt med G, så er det jaggu ikke lett få finne splitte bh-er. Litt rumpesprekk blir det uansett om jeg ikke teiper dem til ryggen.

Jeg har G selv jeg altså - og jeg vet at jeg IKKE liker den inntil-klivitsj-greia foran, nettopp fordi jeg blir svett og sånt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 01:07   #124
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kommer helt an på puppenes størrelse. Det kan være fint eller vulgært, alt etter størrelse og hvor stor utringning.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 01:14   #125
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Hallo? Hurra for pupper. Små, store, lange, flate, whatever. Hipp hurra. Punktum. De som eier dem får gjøre det de har lyst til med dem. Ærlig talt.

Gammel 27-09-09, 01:20   #126
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kallisti, her.

Hallo? Hurra for pupper. Små, store, lange, flate, whatever. Hipp hurra. Punktum. De som eier dem får gjøre det de har lyst til med dem. Ærlig talt.

Ja, jo, forsåvidt enig. Men det er ikke alltid like heldig med svær utringning på store, små, eller lange pupper. Men ikke noe jeg tenker alt for mye over. Folk får kle seg somn de ønsker.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 08:40   #127
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Selv har jeg to gode fordeler, og de liker jeg å vise. "If you got it, flaunt it", eller noe sånn. Men så classy som mulig, selvsagt. Jeg tenker litt sånn at om jeg har jura på utstilling, så legger kanskje ikke folk så mye merke til magen.

Det eneste som blir helt helt feil i en utringning er trillrunde flatklemte silikonpupper på hver sin side av brystkassen. Slike, f eks (urk!):

Gammel 27-09-09, 08:52   #128
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg liker å ha utringning. Utfordringen ligger gjerne i å finne klær som har plass til puppene og som ikke er for store overalt ellers.

Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 09:22   #129
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg liker å ha utringning. Utfordringen ligger gjerne i å finne klær som har plass til puppene og som ikke er for store overalt ellers.

Bare at motsatt.

Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 10:17   #130
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Tommel opp

Dybden på utringningen bør avhenge av situasjonen, synes jeg. Jeg synes det lille bildegalleriet til m^2 var ganske beskrivende, selv om jeg kan være enig i at akkurat utringningen i midten kanskje ikke kler alle. Den røde kjolen Veronal viste hadde fin utringning, og så er jeg enig med Mim i at pologenser og feil BH ikke gjør store pupper noen tjeneste. Med andre ord er det også litt individuelt hva man kler.

Selv kan jeg godt ha litt utringning på fest, men aldri på jobb. Jeg viser ikke puppene mine til 17-årige gutter. 17-årige jenter har heller ikke vondt av å se at det går an å pynte seg litt uten å vise fram alt.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 10:54   #131
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes utringing er pent! Jeg bruker mye overdeler med utringning. Det hender jeg tar en singlet under og et matchende skjerf i halsen.

Gammel 27-09-09, 13:27   #132
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da en god kamerat ble 30 år, bestemte en venninne av meg og jeg at vi skulle sprite opp festen litt. Vi stylet oss opp med sykepleieruniform, ekstra lange øyenvipper og ekstremt høyhælede sko. Utringningen var enorm! Og vi hadde det dyrisk morsomt! Bilder ble det tatt hele kvelden, og vi var ikke kkurat de to damene som gjemte oss for kameraet.
Noen dager senere var mannen og jeg på besøk hos kameraten, og han ville selvsagt vise alle bildene han hadde tatt.
Plutselig utbryter mannen: "Hvem sin rompe er det?"

At han ikke kjente igjen kløfta til sin frue føltes ganske fornærmende!

Gammel 27-09-09, 13:34   #133
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Store pupper i dekkende gensere blir ofte det samme som å gå med skilt på brystet med "Jeg har store pupper!". Jeg nekter å gå slik selv om mange med mindre bryster nok vil jeg skal dekke meg mer til. Jeg viser heller litt hud på brystet enn å se fullstendig uproposjonert ut og får folk til å undre seg over hvordan jeg i det hele klarer å holde balansen med et slikt frontparti.
Utringning er ok så lenge det er i samsvar med proposjonene.

Gammel 27-09-09, 15:23   #134
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Store pupper i dekkende gensere blir ofte det samme som å gå med skilt på brystet med "Jeg har store pupper!". Jeg nekter å gå slik selv om mange med mindre bryster nok vil jeg skal dekke meg mer til.

Hvorfor skulle de (vi?) ville det?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 15:37   #135
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det lurer jeg også på.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:00   #136
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi det er som oftest de med små pupper som syns det er vulgært m.m. med store pupper og god kløft. Man trekker da konklusjoner.

Gammel 27-09-09, 16:05   #137
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvorfor skulle de (vi?) ville det?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi det er som oftest de med små pupper som syns det er vulgært m.m. med store pupper og god kløft. Man trekker da konklusjoner.

Desverre er det noen som tenker slik. Jeg sier ikke at alle gjør det, men noen.

Gammel 27-09-09, 16:09   #138
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utrigning

svarte idiotiske poll fordi det var ikke noe alternativ som passet meg å svare faktisk. Det er pent så lenge det ikke overdrives, og så lenge man faktisk HAR pupper da..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:09   #139
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke som oftest, men av og til. Det er gjerne dem med kirurgisk STORE som viser størst sprekk, mens dem som har naturlig STORE gjerne vil gjemme dem litt bort.

Det å bruke heldekkende genser hos dem som er storbrystede, gir ofte en smule budeieassisiasjon. Da er det bedre med litt avbrekk, slik at størrelsen brytes litt av.

Gammel 27-09-09, 19:24   #140
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som oftest, som i at det er flere av de småpuppede som syns det kontra de storpuppede. Ikke som oftest i at flertallet av de småpuppede syns det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.