Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærer "mobbet" på facebook

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 22:28   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærer "mobbet" på facebook

Jeg synes du er helt på bærtur, nam.
Alle vet at det finnes lærere som ikke burde være lærere, på samme måte som det finnes sykepleierer som aldri burde vært sykepleiere og politi som aldri burde vært politi.

Jeg synes du unskylder barna og fratar dem ansvar for det de faktisk driver med: nettmobbing. Denne gangen var det en lærer, neste gang er det en elev. Dette er ikke greit og det må vi som voksne gi klar beskjed om. Jeg ønsker ikke at mine barn verken skal henge ut lærere eller medelever eller selv bli hengt ut. Og jeg hadde skammet meg langt, langt inn i sjelen om mitt barn hadde vært med på slik lavpanna oppførsel som dette. (Og så hadde jeg kurset poden i nettvett, konfliktløsning og rette tjenestevei.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.