Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jævla kjerring! #%&!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 11:21   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla kjerring!!#%&!!

Kjenner til det. Forrige helg lå vi bak en som tydelig trodde han hadde vikeplikt fra høyre i rundkjøringer. Trenger jeg å si at han laget et helvete i rundkjøringen? Jeg var helt sjokkert.

Noe av det som irriterer meg mest er når folk som har vikeplikt, kjører som rallyer mot kryssene og bråbremser rett ved avkjørselen, slik at vi som kjører der får hjerteinfarkt og ikke tror de skal stoppe. Hva fader tenker de med?

Gammel 09-10-09, 11:55   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Noe av det som irriterer meg mest er når folk som har vikeplikt, kjører som rallyer mot kryssene og bråbremser rett ved avkjørselen, slik at vi som kjører der får hjerteinfarkt og ikke tror de skal stoppe. Hva fader tenker de med?

Nemlig. Og så ser de surt på MEG når jeg bremser i rundkjøringen. Hallo, jeg tar da virkelig ikke sjansen på at de skal stoppe når det vitterlig ser ut som om de overhodet ikke har tenkt å gjøre det. Jeg foretrekker selvsagt å bremse framfor å få en bil brasende inn i sida. Man SKAL jo også gi vise at man har tenkt å stoppe, denne fort-fort-fort-BRÅRBREMS-kjøringa irriterer meg grenseløst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 14:36   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner til det. Forrige helg lå vi bak en som tydelig trodde han hadde vikeplikt fra høyre i rundkjøringer. Trenger jeg å si at han laget et helvete i rundkjøringen? Jeg var helt sjokkert.

Signerer !! Noe av det verste jeg vet også Jeg gir dem ulveblikket mitt da, ja

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:29   #4
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det er så sykt irriterende! Skjer hele tiden, hva tenker folk, altså. Jeg blir jo livredd.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.