|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Jævla kjerring! #%&!Jeg er normalt ikke veldig hissig i trafikken, men akkurat nå fråder jeg!
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jævla kjerring!!#%&!!Kjenner til det.
![]() |
#3 |
Getting in tune
![]() Sv: Jævla kjerring!!#%&!!Skjønner deg godt! Jeg som generelt er ganske rolig viser titt og ofte fingeren i trafikken, tuter gjør jeg også!
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Jeg viser fingeren til alle bilister som ikke kjörer forsiktig nok hvis det er barn i naerheten. Det kommer helt spontant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Jævla kjerring!!#%&!!
Jeg tuta kraftig, det kan jeg love deg.
![]() |
#7 |
søt
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Det er tydeligvis mange idioter som ikke burde hatt lappen. Skjønner godt du ble forbanna!
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Skjønner deg veldig godt. Har vel ikke vist fingern enda tror jeg men jeg kan godt tute ja.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Det er også veldig bra med de som er svært hensynsfulle og stopper selv om de ikke har vikeplikt. Det får ikke akkurat trafikken på gli det heller, selv om det er hyggeligere.
![]() |
#10 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!
Det gjorde jeg en gang, det var en god dag.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jævla kjerring!!#%&!!
Nemlig. Og så ser de surt på MEG når jeg bremser i rundkjøringen. Hallo, jeg tar da virkelig ikke sjansen på at de skal stoppe når det vitterlig ser ut som om de overhodet ikke har tenkt å gjøre det. Jeg foretrekker selvsagt å bremse framfor å få en bil brasende inn i sida. Man SKAL jo også gi vise at man har tenkt å stoppe, denne fort-fort-fort-BRÅRBREMS-kjøringa irriterer meg grenseløst.
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Jeg irriterer meg på trailere som kliner seg innpå bilen min. Da hender det jeg viser dem bremselyset, som et tegn på at jeg kan faktisk bremse. Dette gjorde jeg noen ganger til en nederlandsk trailer. Jeg hadde bilen full av barn og ville ikke ha han i bakstussen. Etter en mil fant jeg ut at jeg fikk kjøre av på ei avkjøring og komme unna denne traileren som lå konstant opp i bakstussen på bilen. Jeg blinket av i god tid og da jeg skulle svinge inn på avkjøringen viste jeg ham pekefingeren. Han ble tydelig så provosert at han hev traileren delvis innpå avkjøringen, men han ble likevel stående delvis ute i kjørebanen og dermed sperret han trafikken. Må si at da ble jeg redd. Jeg tenkte at nå er han sint og jeg får bank. Har jo hørt om slike tilfeller. Heldigvis så innså han nok at han ikke kunne stå der, så mens jeg rygget bak i "lomma" for å komme meg unna, så begynte han å kjøre. Hele resten av veien så ventet jeg at han skulle stå rundt neste sving og vente på meg. Heldigvis gjorde han ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Jeg er en italiener i trafikken. Jeg viser finger og tuter på jevnlig basis.
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Jeg forstår veldig godt at du viste fingen i en slik situasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Tuting i trafikken er en uting. Stiller dere på lik linje med tullingene dere tuter på. Kan skape uoppmerksomhet og uheldige situasjoner. :viser fingen:
![]() |
#17 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Det er mange nek i trafikken. Det er helt sikkert.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Hadde gjort det samme...
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Det er jeg helt enign i, og jeg tror nok ikke sambo hadde gjort det om det var andre på veien. Det var bare oss og den andre bilen en veldig tidlig søndagsmorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Jeg skjønner at du blir irritert over det som skjedde. Samtidig er jeg overrasket over hvor mange som tuter og "viser finger'n" når de blir oppgitte over andre bilister. Jeg tror det er med på å gjøre trafikken mer agressiv og hissig.
![]() |
![]() |
|
|