Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jævla kjerring! #%&!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 10:15   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Sint!

Jævla kjerring! #%&!

Jeg er normalt ikke veldig hissig i trafikken, men akkurat nå fråder jeg!

På vei til jobb var det rett før jeg fikk ei dame som ikke overholdt vikeplikten sin i fronten, og så sitter det dumme neket der og gestikulerer og 'kjefter' på meg!

Jeg prøvde å peke på vikepliktskiltet som sto to meter bak henne gjentatte ganger uten hell.

Til slutt ga jeg opp og gjorde noe som ligger fryktelig langt fra min natur, jeg viste den flotte midterste fingeren. Og så kjørte jeg.

Men jeg kjenner at jeg aller helst skulle likt å få henne ansikt til ansikt for å ta en liten alvorsprat, fader så irritert jeg er!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:21   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla kjerring!!#%&!!

Kjenner til det. Forrige helg lå vi bak en som tydelig trodde han hadde vikeplikt fra høyre i rundkjøringer. Trenger jeg å si at han laget et helvete i rundkjøringen? Jeg var helt sjokkert.

Noe av det som irriterer meg mest er når folk som har vikeplikt, kjører som rallyer mot kryssene og bråbremser rett ved avkjørselen, slik at vi som kjører der får hjerteinfarkt og ikke tror de skal stoppe. Hva fader tenker de med?

Gammel 09-10-09, 10:30   #3
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Skjønner deg godt! Jeg som generelt er ganske rolig viser titt og ofte fingeren i trafikken, tuter gjør jeg også!

Gammel 09-10-09, 10:34   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Jeg viser fingeren til alle bilister som ikke kjörer forsiktig nok hvis det er barn i naerheten. Det kommer helt spontant.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:35   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Skjønner deg godt! Jeg som generelt er ganske rolig viser titt og ofte fingeren i trafikken, tuter gjør jeg også!

Jeg tuta kraftig, det kan jeg love deg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:35   #6
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får av og til skikkelig lyst å kjøre etter idioten hjem og si h*n et sannhetens ord eller tre.

Gammel 09-10-09, 10:37   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er tydeligvis mange idioter som ikke burde hatt lappen. Skjønner godt du ble forbanna!

En av mine elever (hun er 18) ble påkjørt (over foten og slo armen i speilet) av en bil når hun krysset veien og dama i bilen viste fingern og kjørte videre. Er det mulig?

Gammel 09-10-09, 10:39   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Skjønner deg veldig godt. Har vel ikke vist fingern enda tror jeg men jeg kan godt tute ja.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:45   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er også veldig bra med de som er svært hensynsfulle og stopper selv om de ikke har vikeplikt. Det får ikke akkurat trafikken på gli det heller, selv om det er hyggeligere.

Gammel 09-10-09, 10:52   #10
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Jeg får av og til skikkelig lyst å kjøre etter idioten hjem og si h*n et sannhetens ord eller tre.

Det gjorde jeg en gang, det var en god dag.

Gammel 09-10-09, 10:55   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Noe av det som irriterer meg mest er når folk som har vikeplikt, kjører som rallyer mot kryssene og bråbremser rett ved avkjørselen, slik at vi som kjører der får hjerteinfarkt og ikke tror de skal stoppe. Hva fader tenker de med?

Nemlig. Og så ser de surt på MEG når jeg bremser i rundkjøringen. Hallo, jeg tar da virkelig ikke sjansen på at de skal stoppe når det vitterlig ser ut som om de overhodet ikke har tenkt å gjøre det. Jeg foretrekker selvsagt å bremse framfor å få en bil brasende inn i sida. Man SKAL jo også gi vise at man har tenkt å stoppe, denne fort-fort-fort-BRÅRBREMS-kjøringa irriterer meg grenseløst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:55   #12
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg irriterer meg på trailere som kliner seg innpå bilen min. Da hender det jeg viser dem bremselyset, som et tegn på at jeg kan faktisk bremse. Dette gjorde jeg noen ganger til en nederlandsk trailer. Jeg hadde bilen full av barn og ville ikke ha han i bakstussen. Etter en mil fant jeg ut at jeg fikk kjøre av på ei avkjøring og komme unna denne traileren som lå konstant opp i bakstussen på bilen. Jeg blinket av i god tid og da jeg skulle svinge inn på avkjøringen viste jeg ham pekefingeren. Han ble tydelig så provosert at han hev traileren delvis innpå avkjøringen, men han ble likevel stående delvis ute i kjørebanen og dermed sperret han trafikken. Må si at da ble jeg redd. Jeg tenkte at nå er han sint og jeg får bank. Har jo hørt om slike tilfeller. Heldigvis så innså han nok at han ikke kunne stå der, så mens jeg rygget bak i "lomma" for å komme meg unna, så begynte han å kjøre. Hele resten av veien så ventet jeg at han skulle stå rundt neste sving og vente på meg. Heldigvis gjorde han ikke det.

Den dagen lærte jeg barna mine om fart og bremselengde på biler og trailere. Vi telte 1001-1002-1003 og for trailere helst ...1010....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:12   #13
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Det gjorde jeg en gang, det var en god dag.

Jeg også. Proppfull av hormoner under et prøverørsforsøk, kokte det helt over gitt.

Gammel 09-10-09, 12:41   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en italiener i trafikken. Jeg viser finger og tuter på jevnlig basis.

Særlig på folk som kommer kjørende i kollektivfeltet og så vil legge seg inn foran meg når jeg står i kø. Da limer jeg meg inn på bilen foran, og sier klart ifra hva jeg mener.

Gammel 09-10-09, 12:44   #15
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg forstår veldig godt at du viste fingen i en slik situasjon.

Meg og sambo var ute og kjørte, og skulle gjennom et lyskryss. Da kom det en kjøren gjennom lyskrysset fra høyre i en veldig høy fart på rødt. Hadde vi kjørt ut to sek tidliger eller ikke bremset, hadde vi nok havnet i en veldig stygg ulykke. Sambo ble så forbanna at når han kjørte etter bilen at han både blinket og tutet

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:50   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tuting i trafikken er en uting. Stiller dere på lik linje med tullingene dere tuter på. Kan skape uoppmerksomhet og uheldige situasjoner. :viser fingen:

Gammel 09-10-09, 12:51   #17
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Det er mange nek i trafikken. Det er helt sikkert.
Jeg viser sjelden fingeren, det tør jeg ikke.
Men jeg har blitt så sint en gang, at jeg stoppet opp, gikk ut av bilen og spurte hva vedkommende holdt på med.

Tuting gjør jeg kun om det er faresituasjon. Om jeg kan bruke det ordet. Aldri når jeg er forbanna.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:52   #18
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde gjort det samme...

Jeg synes trafikken har blitt bare mer og mer hissig, folk tar store sjanser og dette liker jeg så absolutt ikke.
Politi burde vist seg mer, og flere fotobokser burde vært satt ut.

Ikke mange kjører i fartsgrensene lengre, og til og med i 30 soner med barnehager og skoler liggende rett ved veien -kjører folk forbi de som følger grensene.
Jeg synes rett og slett det er en skremmende utvikling.

Gammel 09-10-09, 12:57   #19
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tuting i trafikken er en uting. Stiller dere på lik linje med tullingene dere tuter på. Kan skape uoppmerksomhet og uheldige situasjoner. :viser fingen:

Det er jeg helt enign i, og jeg tror nok ikke sambo hadde gjort det om det var andre på veien. Det var bare oss og den andre bilen en veldig tidlig søndagsmorgen.

Jeg har aldri sett sambo oppføre seg slikt verker før eller etter. Men når er så nærmt en stygg ulykke så gjør man ikke helt det som er riktig, ren afekt.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:16   #20
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at du blir irritert over det som skjedde. Samtidig er jeg overrasket over hvor mange som tuter og "viser finger'n" når de blir oppgitte over andre bilister. Jeg tror det er med på å gjøre trafikken mer agressiv og hissig.

Nå liker jeg ikke banning heller jeg, så det er nesten så jeg tuter og viser finger'n til overskriften din.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.