|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja, alltid.
![]() |
#2 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja, jeg har alltid med meg førerkortet. Det har fast plass i lommeboka, og den har jeg jo med over alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det alltid med.
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har det i lommeboken, så det er som regel med.
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det alltid i lommeboken, men må innrømme at når jeg kjører barna til barnehage og venner og skal direkte hjem etterpå blir det ofte glemt.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det ligg i lommeboka, så dersom eg husker den husker eg også førarkortet. Det har skjedd eit par gongar at eg har gøymt heile lommeboka, men det er svært sjeldan.
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det som regel med, men de gangene jeg ikke har det med så er det alltid 100 % latskap (og 100 % bevisst). (Typisk situasjon: Tur på senteret med mann & barn. Hvis jeg ikke skal ha noe selv så hender det rett som det er at jeg ikke gidder å dra kortet mitt som går på felleskontoen vår, men overlater det til mannen. Ergo trenger jeg ikke å ta med kortene, for de må jeg jo oppbevare på en eller annen måte ellers så må jeg jo gå rundt å bære på dem. :lat: Men jeg vil jo kjøre bilen for det.
![]() |
#12 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det har vel hendt at det har blitt liggende hjemme. Foreksempel når jeg bare skal to kvartaler bort for å hente i barnehagen. Det sjokkerer meg ikke på noen måte at andre kan glemme det oftere og når de skal kjøre lenger. Ikke synes jeg det er noen stor synd heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Men jeg har kjørt uten et halvt års tid. Lommeboken min ble stjålet i fjor sommer og jeg fikk midlertidig kjøretillatelse for 3 mnd, og selv om jeg kjørte forbi Biltilsynet hver fredag, tok det veldig lang tid før jeg fikk kjørt innom og bestilt nytt.
![]() |
#14 |
frakoblet
|
Nei, men jækla upraktisk dersom man blir tatt. Jeg kjører selvsagt alltid med, siden det er det man skal gjøre.
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja. Har det i lommeboka, og den er som regel alltid med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg må vel si stort sett, for det hender jeg glemmer lommeboka hjemme.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Husker jeg lommeboken, husker jeg førerkortet ...og det er stort sett alltid det. Men det hender jo at jeg glemmer det i en håndvending, så jeg har kjørt uten kort ja!
![]() |
#18 |
frakoblet
|
Jeg er faktisk tilsvarende sjokka over at det går an å kjøre uten førerkort i så mange år, og over at du ikke er den eneste her som har gjort det samme.
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Førerkortet ligger i lommeboka, og den er stort sett alltid med.
![]() |
#20 |
Nattrangler
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Førerkortet ligger i lommeboka og den pleier jeg å huske å ta med hver gang.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|