|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Eh.. Nei, ikke alltid med.
![]() |
#23 |
Står på egne ben
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har jeg lenge jeg har med mobil og bankkort så har jeg også med førerkortet. Har det bestandig med. Har glemt det bare et par ganger i mitt liv tror jeg, og da har det heldigvis ikke vært kontroll. Kan ikke ha det liggende i bilen for jeg kjører forskjellige biler, men ville aldri hatt det liggende der heller med alle opplysningene det har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det ligger i pengeboka, så ja. Det har vel hendt to-tre ganger at jeg har glemt pengeboka, og dermed førerkortet, men det skjer ikke ofte.
![]() |
#25 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har jeg med lommeboka er førerkortet med også.
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Ja, ikke sant? Det er ikke sånn at kjøreegenskapene mine henger fast i kortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har det i lommeboken, så det er som regel med.
![]() |
#29 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det alltid i lommeboken, men må innrømme at når jeg kjører barna til barnehage og venner og skal direkte hjem etterpå blir det ofte glemt.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det ligg i lommeboka, så dersom eg husker den husker eg også førarkortet. Det har skjedd eit par gongar at eg har gøymt heile lommeboka, men det er svært sjeldan.
![]() |
#32 |
tankefull
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Er lommeboka med, så er førerkortet med. På korte turer som levering i barnehagen og rett ned på butikken når jeg bare har kortmappa med meg, så hender det desverre at jeg glemmer det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Den ligger i pengboka som som ligger i bilen.
![]() |
#34 |
Peppy!
|
Fatter det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja, jeg har alltid med meg førerkortet. Det har fast plass i lommeboka, og den har jeg jo med over alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Etylbarbital
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har det som regel med, men de gangene jeg ikke har det med så er det alltid 100 % latskap (og 100 % bevisst). (Typisk situasjon: Tur på senteret med mann & barn. Hvis jeg ikke skal ha noe selv så hender det rett som det er at jeg ikke gidder å dra kortet mitt som går på felleskontoen vår, men overlater det til mannen. Ergo trenger jeg ikke å ta med kortene, for de må jeg jo oppbevare på en eller annen måte ellers så må jeg jo gå rundt å bære på dem. :lat: Men jeg vil jo kjøre bilen for det.
![]() |
#38 |
Truth is in the x-files
|
Enig. Det er liksom ikke crime of the century å glemme å ta med lappen.
![]() |
#39 |
awesom
|
![]() |
#40 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Det har vel hendt at det har blitt liggende hjemme. Foreksempel når jeg bare skal to kvartaler bort for å hente i barnehagen. Det sjokkerer meg ikke på noen måte at andre kan glemme det oftere og når de skal kjøre lenger. Ikke synes jeg det er noen stor synd heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|