|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jævla kjerring! #%&!
Jada, avkjørsler er viktig for fastsettelse av fartsgrense, og noen strekninger med stor trafikk og/eller mange ulykker har fartsgrense 70 km/t, men hvor finner du reglene om utforming av veien og faktisk fartsnivå? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jævla kjerring! #%&!At dere gidder å hisse dere opp så dere viser fingeren, skriker og tuter av sinne! Det er jo slett ikke verdt det, og det gjør ikke egne kjøreegenskaper noe bedre - heller omvendt. (åh, nå kan jeg bruke
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Altså, nå har jeg letet meg frustert og sur etter «NA-Rundskriv 01/16 Kriterier for fartsgrenser utenfor tettbygd strøk» som skulle ha ligget på nettet et sted, men jeg finner det bare ikke.
Og fra TØI Transportøkonomisk institutt
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Det er faktisk ganske morsomt å smile og vinke når noen ligger bak og blinker med lysene og ikke har tid til å vente til jeg har passert bilene i høyre felt sånn at jeg får lagt meg inn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|