Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Befolke hele verden alene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 18:14   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Befolke hele verden alene?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det rare er vel i grunn at folk alltid si det de tenker. Av en bekjent som har barn med 1,5 års mellomrom mellom sine, fikk jeg spørsmål om det ikke var litt stor aldersforskjell på mine to. (3 år og noen mmd.) En annen som har fem år mellom sine barn, mente at jeg fikk barn altfor tett...

Ja, jeg skjønner ikke helt at ikke folk kan holde inne med de dumme kommentarene sine, og la folk få de barna de vil/kan.

Gammel 18-10-09, 18:29   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Befolke hele verden alene?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, jeg skjønner ikke helt at ikke folk kan holde inne med de dumme kommentarene sine, og la folk få de barna de vil/kan.

Det jeg forundrer meg mest over er at de ikke skjønner selv at kommentarene er dumme. Tror de virkelig at det er hyggelig å få høre fra andre at nå er det nok? Jeg har kommet med et par dumme spørsmål til ufrivillig barnløse, som når de planlegger barn og sånt, men jeg ville aldri ordlagt meg i gaten "nå må dere virkelig lage noen barn snart". Det er en forskjell der, synes jeg, selv om det selvfølgelig kan oppleves sårt for den som sliter uavhengig av hvordan spørsmålet blir stilt. Jeg har ikke såre tær ifm dette, for dette er vår bisniss, men jeg føler som sagt at jeg nærmest må forsvare valget vårt om å holde muligheten åpen for en evt. sistemann. Stilles spørsmålet slik som i hovedinnlegget får jeg nesten bare lyst å si jada, klart vi er ferdige.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.