|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll? | |||
Full kontroll hele tiden, glemmer aldri ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 16,08% |
Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene ![]() |
82 | 57,34% |
Jeg glemmer mye, er veldig distrè ![]() |
19 | 13,29% |
Jeg er generelt sett veldig vimsete ![]() |
17 | 11,89% |
Dustepoll ![]() |
2 | 1,40% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tatt på
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Det er en grunn til at jeg er avhengig av kalenderfunskjonen i e-postprogrammet (både på jobb og hjemme) og av A-planlommeboka mi. Som regel husker jeg møter og avtaler, men jeg MÅ ha den sikkerheten av at det er skrevet ned en plass.
![]() |
#22 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har rimelig god kontroll over ting som skjer. Men er mye verre til å huske hvor jeg legger ting
![]() |
#23 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg får med meg det meste, men glipper kan forekomme. Er surrete når det kommer til regninger og sånt, men der holder mannen meg i ørene. Ellers har jeg rimelig bra oversikt - godt hjulpet av familieplanleggeren på kjøkkenveggen, almanakken i veska og lærerplanleggeren på jobb. Synkronisering av disse er også viktig for ikke å gå i baret. Konklusjonen er vel i grunnen at jeg er vimsete og distré av natur, men at jeg har funnet teknikker som passer meg og som gjør at det virker som om jeg er født velorganisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Hadde det ikke vært for avtaleboka mi, så hadde jeg ikke kommet meg en plass! Jeg er verdens største svimle, men har faktisk kontroll fordet. Dette pga. jeg skriver opp alt jeg skal gjøre. Gule lappet er min gode venn.
![]() |
#26 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Glemmer noe, men ikke all verdens.
![]() |
#27 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?
Samme her. Hadde jeg ikke skrevet opp alt hadde nok endel blitt glemt, men husker egentlig det meste av meg selv. Mulig jeg er helt på jordet nå, men jeg føler at mange av de som sier de er distre egentlig bare er litt for uorganiserte, jeg tror alle kan huske avtaler osv bare de VIL det nok. De færreste glemmer jo ting som er til fordel/viktig nok for dem. Hvertfall er det min erfaring.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg føler jeg har rimelig god kontroll på det meste, men det hender selvsagt at jeg glemmer. Det er dog ikke verdens undergang. Det meste lar seg rette opp i uansett.
![]() |
#29 |
awesom
|
Jeg og.
![]() |
#30 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Kategori 1 B.C. (before child), kategori 2 nå...
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er generelt litt vimsete. Jeg legger i fra meg ting og glemmer hvor, jeg mister telefoner og lommebøker og slikt med jevne mellomrom.
![]() |
#32 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har rimelig god kontroll på timeavtaler, kontroller, bursdager, ting som skal til barnehagen osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?VIIIIIMS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Helt konge
|
Jepp, sånn er det her også. Ved hjelp av A-planen får jeg med meg det meste. Jeg finner ikke alltid småtingene mine, og surrer litt på privaten. Når det gjelder bursdager til familiemedlemmer har jeg null oversikt, ikke en gang A-planen klarer å hjelpe meg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Kidding, right?
|
Åh, nå lurte jeg sånn på hvordan jeg skulle formulere meg, men så hadde Tinetoff gjort det allerede!
![]() |
![]() |
#37 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har stort sett kontroll.
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Her er det full kontroll. Det må man ha, om man bor sammen med en som hadde rotet vekk hodet om det ikke hadde vært for at det sitter fast på hodet hans. :roll: |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Vil tro jeg er blant de som har mest kontroll, men klart det glipper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg glemmer stort sett det meste, og det er en av hovedgrunnene til at jeg ikke er i 100% jobb nå. Har også problemer med å konsentrere meg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|