Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 22:01   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg pleier ikke å ha mer enn 1-1,5 cm. Men så bruker vi hverken såle eller veldig tykke sokker i, kun ett par ullsokker. De har aldri vært kalde på beina, i grunnen. Vinterskoene har stort sett holdt hele vinteren, joggesko måtte vi kjøpe nye på slutten av sesongen.

Bare ett bar ullsokker her og.
Idag hadde han feks Ulvang sine.

Jeg har heller ikke såle nå, men da jeg kjøpte de så var de liksom litt store, så da tenkte jeg at såle var greit i starten. Men det gikk ikke.

Men Peder hoppet jo fra str 22 til 24 i støvler bare på 1-2 mnd og.

Mine barn har nok store føtter, jeg skulle ha såle i Hannah sine Viking vintersko og, str 30, men det ble for trangt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.