|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)
Signerer bare denne.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Bare ett bar ullsokker her og.
|
|
|
#23 |
|
Sliter med tastaturet
Jeg synes det går i rykk og napp her, i grunnen. Storesøster her har også gjennomsnitlig hatt 1-2 str større enn minste hele veien, på samme alder. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Vi kjøper forresten mye på salg i januar. Knertens sko har nå 1 cm å gå på. Vi følger med, men håper at de holder til januarsalget (dette er hans sko fra i fjor som jeg kjøpte ALTFOR store for at han skulle kunne vokse inn i dem).
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Hva slags naboer har du som ler av deg fordi du hamstrer på salg? Det er vel noe man gjør hvis man er lur vel.
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Jeg kjøper også masse på salg. Men å skulle kjøpe sko til Peder sist vinter hadde vært håpløst, jeg hadde iallefall ikke tippa at han måtte ha 26 i vintersko
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Jeg har lyst å kjøpe på salg (er da ikke sunnmøring for ingenting...), men førstegangsmamma som ikke aner hvor mye ungen vokser på et år... kan bli en del bomkjøp...
|
|
|
#28 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Jeg kjøper en god del på salg. Dersom det ikke passer så får jeg solgt det igjen til ca samme pris, siden lappen henger på.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Til våren tenker jeg muligens å ta litt mer sjangser jeg også, men sist vår sto jeg der med en baby på 6 mnd, og ante virkelig ikke i nærheten av hvilke klessøtrrelser han skulle bruke til høsten, og sko? Jeg ante ikke hvor små sko som fantes engang, utenom at jeg og min broir brukte å ha konkurranse om hvem som fant den minste når vi var i skobutikker... Men nå som jeg vet hva han bruker, og ser hvordan foten vokser, er det muligens mulig å tippe litt fremover mot neste sesong... Kanskje bommer jeg da får det bli salg, eller så får jo knerten en fetter som er halvannet år yngre, som følgelig har motsatt seson på størrelsene sine, men kanskje passer mine bomkjøp der? Time will tell
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Hannah fikk både vintersko og cherrox på salg, kjøpt i vår. For hun er litt mer "stabil" enda, ift størrelser.
|
|
|
#31 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: 1 cm å gå på, er det for lite? (vintersko for barn)Må han ha såle i? Og ullsokker? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Jeg tenkte å ha såler i, fordi jeg trodde 25 ble stort. Men det gikk ikke. Han bruker også "ulvangsokker" og lignende. Ikke tykke ullsokker nei.
|
![]() |
|
|