|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Betyr det at det kommer til å være kø fra Riksen tildlig om morgen også? :angst: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Ny tunnel! |
![]() |
![]() |
#24 |
Teller ned
Ja. En kollega kom nettopp og det hadde vært myyye trafikk mot Ryen fra Ullevål stadion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Helt konge
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Jadda. Jeg la merke til det da jeg kjørte til jobb i dag. Dæven så tidlig folk var oppe og på veien. Jeg kjører jo vanligvis hjemmefra kl 0630 og har veien (nesten) for meg selv, men i dag var "alle" andre også der med bilene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Uff Heiko, det blir nesten som meg det. Jeg gruer meg for dette halvåret, vil ikke bruke enda mer tid i dustebilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ferdig!
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Det var tidlig Heiko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)"Køen er lang, livet er kort" står det malt på et gjerde ved Sinsenkrysset. Jeg er tilhenger av litt hardere bosettingsmoralisme. Det er eksotisk med co2-avlat på fly, men det er alle de hundre tusener av hverdagsutslipp man burde få en begrensning på. Jeg er veldig sjelden i slike køer, men alltid slår det meg når jeg en sjelden gang har driti på draget og forvilla meg inn i en: Her sitter samfunnstopper, kreative mennesker i beslutningsmyndige stillinger og politiske verv, i to, tre timer, hver eneste arbeidsdag av sitt voksne liv. I en bilkø! Og frivillig ånder inn det pisset som kommer ut fra kjøretøyet foran seg og virvles opp fra kjørebanen vinterstid. Da tenker jeg at det er merkelig folk ikke opplever problemet MYE mer akutt enn det de gjør. Det virker som om man har en slags tidssperre på det, slik at man intuitivt "glemmer" greia inntil man sitter i saksa på vei hjem på ettermiddaagen.
...på bedringens vei? Sist redigert av Brutus_ : 26-10-09 kl 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Helt konge
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Jeg for min del sitter i kø i bilen min hver dag fordi jeg da bruker 1/2 time til jobb i stede for 1,5 timer som jeg ville ha brukt om jeg skulle ha tatt tog/buss. På den måten sparer jeg 2 timer i reising hver dag og det er tid jeg heller vill bruke på å være sammen med ungene mine. :enkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Hvordan er det med trafikken INN til byen på ettermiddagen?
![]() |
#33 |
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Hvor god tid tenker du da?
![]() |
#34 |
Står på egne ben
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Skal dette greiene vare lenge altså? Hvis en skal gjennom E18 og ut på E6 på andre siden, kan en da ikke kjøre vanlig vei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Men først, kaffe!
Der har du meg også, med bil bruker jeg 45 minutter, uten i overkant av to timer. Hver vei. Jeg forsøkte å kjøre bil til toget, men jeg endte opp med å ikke rekke å hente i barnehagen to av fire dager, og det går bare ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Hmm, mannen min sa at ring 3 gikk helt greit, og en kollega av han hadde kjørt Festningstunnelen, og det hadde heller ikke vært noe problem, visstnok …
![]() |
#37 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Men tenk så bra det blir når det blir ferdig.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Åh, så glad jeg er for å bo i ødemarka. Iallfall i slike situasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Åh, så glad jeg er for at jeg ikke har latt meg friste til å flytte ut av byen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|