|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?
Jeg antar at du er morsom på min bekostning, så hvorfor ikke hive på en litt ekkel smiley? |
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Hva om jeg hiver på en nusselig smiley?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Jeg synes det blir merkelig å innføre et offentlig forbud mot parfyme da det er reltativt få som reagerer så sterkt som du gjør. Det er vel bedre om lærere som faktisk har elever med sterk allergi lar være å bruke det, enn å innføre et hvisomatte- forbud. Synes jeg. Jeg hadde selvfølgelig latt være å tatt på meg parfyme hvis jeg hadde elever som reagerte på det, men det hadde kanskje vært litt merkelig dersom jeg måtte slutte med parfyme fordi en elev i Sogn og Fjordane var allergisk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
De aller fleste mennesker med alvorlige lungesykdommer blir tette av parfyme. Slik at det er ikke enkeltstående tilfeller men alle de som har KOLS, de med alvorlige astmagrader, de med f.eks. pulmonal hypertensjon og en rekke andre alvorlige lungesykdommer. |
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Rekker opp hånden som en av dem som bruker parfyme og deo. Det er enkelt og greit fordi jeg er blant dem som stinker svette. Jeg aner ikke om det kommer av manglende tykktarm, som gjør at jeg tar opp lite væske, men svetten min lukter STERKT. Parfyme er derfor en del av min hverdag.
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Jeg er allergisk mot parfyme, men blir ikke i nærheten av så syk som Skvetten. Jeg får en dundrende hodepine i det en person med parfyme går forbi meg. Halsen blir sår og jeg smaker parfymen. Resten av dagen min blir ødelagt. Likevel er det jo ikke farlig for meg, men vanvittig ubehagelig.
Det kan være mer. Mange bryr seg rett og slett ikke, de må bruke parfymen sin.
Jeg reagerer på nesten alt med parfyme i. Enkelte lukter er ikke så ille som andre, men de fleste såper, shampooer, skyllemidler, vaskemidler, roll on osv reagerer jeg på.
Det er helt idiotisk. Jeg går alltid på utsiden av taxfreen, men luktene strømmer jo ut derfra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|