|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: A Christmas Carol
Som sagt- det er forskjell mellom en film som Jurassic Park eller Coraline, som små barn ikke er i målgruppen i, og DJ Cat Show. Ærlig talt.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Hvorfor finner du det nødvendig med en sånn tone?
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Sv: A Christmas CarolJeg mener at kombinasjonen av å la barn se filmer som de egentlig er for små til å se, i et språk som de ikke en gang forstår, er uheldig.
|
|
|
#4 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: A Christmas CarolMen hvilke filmer som er egnet for barn er da veldig induviduelt. Noen er engstelige, andre liker action. Noen greier å følge en historie, andre mister fokus etter noen minutter. Det som er "snilt nok" for et barn på 5/8/13 blir barnslig og kjedelig for andre. Derfor synes jeg det blir veldig rart da en del bruker sitt eget barn som en fasit her. Femåringen min greide fint å lese teksten på en film hun, det betyr ikke at jeg tror alle femåringer er der enda. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jepp, det er stor forskjell på barn. Selv om min jente ikke blir skremt av filmer og fint takler det meste, betyr ikke det at jeg hadde vist feks. Coraline til andre barn, jeg har da respekt for at andre vil følge aldersgrenser og at ikke alle barn er som mitt eget.
|
|
|
#7 |
|
ræv med ører
Selvsagt er det individuelt. Men ikke ubegrenset, etter min mening. Jeg synes ikke noens seksåringer burde se hverken Jurassic Park, Poltergeist eller James Bond, for den saks skyld.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|