Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 22:00   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kjører samme linje som smilefjes. Vi fjerner valgmuligheter slik at personalet skal slippe å tenke/vurdere for mye. Både for å få det som vi vil og rent prinsipielt - jeg synes det er mye å forvente at hvert eneste barn i barnehagen skal ha en egen bruksanvisning.

Signerer!
Vi har f.eks. bare regnbukse og vindtett fleecejakke hengende i bhg. i tillegg til vår/høstdressen fra Ticket. Da kan de ikke velge å henge på ham regntøyet om det er vått og surt ute. Regnbuksen kan m.a.o. bare brukes de dagene det er fuktig, men fint ute De har forresten aldri klaget på utvalget- heller tvert om.
Samme gjelder for vinterklærne.

Som regel informerer jeg om "egenskapene" når han har noe nytt (f.eks. om nye sko og til hvilket bruk), men det er jo ikke alltid de husker det. Det med gore texsko V.S. støvler/kamik har de skjønt nå og jeg har fått mye skryt for de "lure joggeskoene" poden har

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.