Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 11:44   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Slenger meg bare på tråden for å vise linken jeg fant frem sånnetter de første 10 innleggene eller noe. Er selvsagt unødvendig, da det meste er sagt opptil flere ganger. Men så er jeg med jeg også!

Mine vaner:

• Jeg slår av motoren når jeg parkerer utfor barnehagen
  • Jeg lar av og til barn sitte igjen i bilen, men veldig sjelden mens den står og går. Men det HAR hendt. :bryter sammen:
  • Jeg starter bilen og lar den gå på tomgang om vinteren, mens jeg kler på ungene inne. :bryter sammen igjen:
Sånn! Kjør debatt! Give me the Floksa treatment!

Gammel 26-11-09, 11:45   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Mine vaner:

• Jeg lar av og til barn sitte igjen i bilen, men veldig sjelden mens den står og går. Men det HAR hendt. :bryter sammen:
  • Jeg starter bilen og lar den gå på tomgang om vinteren, mens jeg kler på ungene inne. :bryter sammen igjen:

En til syneder melder seg. Jeg har gjort som Rosin. :hulker høyt:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:26   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Slenger meg bare på tråden for å vise linken jeg fant frem sånnetter de første 10 innleggene eller noe. Er selvsagt unødvendig, da det meste er sagt opptil flere ganger. Men så er jeg med jeg også!

Mine vaner:

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En til syneder melder seg. Jeg har gjort som Rosin. :hulker høyt:

Så kan vi dele røde prikker og se hvem som har fått flest

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:43   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånn ca her:

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Hadde det vært noe jeg hadde gjort hver dag så. Men bilen forurenser like mye da det er veldig kaldt om jeg starter den 2 ganger,siden bilen ikke rekker å bli varm mellom hjemmet og bhg. Har jeg sovet i miljødebatten?Nei men det er rett og slett ikke det som opptar meg mest.

Gammel 26-11-09, 17:38   #5
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

D'arcy: Nei det er ikke det som opptar meg mest nei. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Ting er ikke så svart hvitt,ihvertfall ikke i min verden.

Gammel 26-11-09, 17:46   #6
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm har lest litt mer nå og kjenner at man kan tolke mye i verste mening bare man vil.

Hvis det er kaldt å starter jeg bilen i 5-10 minutter før.Hvis jeg ikke rekker så hender det at bilen står og går mens jeg levere unga. Nå prater vi om dager da det er kaldt. På jobb(i hj.spl) kjører jeg hele dagen. Når det er som kaldest må bilene stå å gå en del,pga korte besøk så blir aldri bilen varm og vi sliter med at bilene ikke vil starte.

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.