Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 14:35   #16
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er bare mest fascinert over at det i 2009 fremdeles finnes folk som mener at miljøspørsmål ikke angår de. Det er nesten like dumt som å si at "jeg bryr meg ikke om politikk, for det angår ikke meg...!"

Er det ikke fastslått ganske mange ganger i denne tråden at tomgangskjøring neppe er et globalt miljøproblem?
Men derimot et lokalt forurensningsproblem?
Type støy og lukt osv?
Mener det var mrc som fastslo det?

Det er også facineredet hvordan miljøproblematikken ikker så viktig på andre ting. Det er mye viktigere at ungene får se Thailand eller Ventzia enn hva flytrafikke gjør for miljøet...
Men om en stakkar lar blien gå på tomgang en gang i ny og ne der det ikke sjenerer noen...det se DET er det gapestokk for....
Det var en tråd her inne om en som hadde kjørt for fort, forbi et slikt trafikk kamera. Kan ikke huske at det var noen offentlig dissing av vedkommende for å ha gjort noe ULOVELIG, miljøfientlig og poteniselt svært farlig (brutt fartsgrensen).....
Men her på FP er det så stooor takhøyde nemlig.... så lenge du gjør de rette gale tingene....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.