Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 09:14   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jasså, sier du det. Det har jeg aldri hørt før eller tenkt på før.

Nei det var nok det jeg tenkte altså. Men nå har du hørt det

Men du klarer det lett som bare det hvis du bestemmer deg for det.
Kirsebæret ruler, og lar seg ikke vippe av pinnen av tobakksindustriens kyniske drift. Kirsebæret er så tøff at hun ikke lar seg styre av andre enn seg selv. Nemlig.

Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 09:20   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Jeg har ikke lest hele tråden.

En ting jeg er sikker på at hva som motiverer varierer veldig. Selv har jeg sluttet en håndfull ganger i perioder fra 3 -12 måneder. Nå husker jeg ikke når jeg stoppet men det er iallefall over 12 år siden. Jeg har faktisk tatt et par røyk siden uten å begynne igjenn. Men det er mer fordi jeg aldri røkte dem ferdig, kjente det smakte vondt og kjente på det.

Den siste gangen jeg sluttet brukte jeg erfaringene fra de forrige forsøkene som motivasjon. På lang sikt så jeg ikke meg selv som røyker. Jeg hadde det jævlig når jeg sluttet og når jeg sprakk, viste jeg at jeg måtte gjennom det igjenn. Det føltes VELDIG bortkastet og for meg fungerte hver dag (eller hver time) med helvete som motivasjon.De var tilbakelagt, ikke F*** om jeg skulle gjennom det igjenn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.