|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Er det bare jeg ......som ikke liker Linus i svingen? |
|
|
|
#2 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Er det bare jeg...Lister meg ut igjen, jeg digger Linus i Svingen. Men Mikkes klubbhus er morsommere, det er jeg enig i, men jeg får ikke lov å bytte kanal nå.
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg...Linus i Svingen er ikke sjikkelig julekalender.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det bare jeg...
Enig med denne. Det er liksom barnetv i desember. Men ikke julekalender. Også er det barnetv jeg ikke engang liker. Jeg liker virkelig ikke pappa'n til Linus som person, og får litt fnatt av ham.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Er det bare jeg...Jeg storkoser meg med to spente 6 åringer og kalenderlys. Jeg er ikke så opptatt av om jeg liker det eller ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
L.F.C. supporter
|
Samme her. Jeg gjør ofte andre ting, selv om jeg vet jeg burde sitte med barna denne lille stunden. Men noen ganger koser vi oss sammen. Og Linus går altså an.
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jeg bruker å sitte i sofaen med mini-pc på fanget hvis det er jeg som "ser" barne-TV med dem. Mannen derimot elsker barneprogrammer og hadde sikkert sett barne-TV om ungene ikke var hjemme. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Er det bare jeg...Jul i svingen er flott! Endelig et barneprogram som ikke bare viser den perfekte sida av livet! Vi har både Blåfjell og Skomakergata på dvd, men ungene elsker Linus og gjengen hans, så de andre seriene blir nok gjemt til en annen anledning. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det bare jeg ...Jul i svingen er herlig.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det bare jeg ...Har ikke sett så mye på det, men jeg hører at seksåringen hikste-ler nede i stua. Sikkert et godt tegn. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg...Her Elsker vi Jul i svingen!
|
|
|
#15 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Er det bare jeg...Her sitter alle barna klistret og ser på Jul i svingen. De er 2,5 år, 4,5 år og 8 år. Det er han minste som ler mest, faktisk. Jeg benytter sjansen til å gjøre andre ting.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er det bare jeg ...En digresjon kanskje, men Emil i Lønneberget er jo morsom og Lindgren skriver fantastisk, men i filmatiseringen reagerte ungene veldig på hvor slem faren til Emil var. Både i forhold til hva han gjør fysisk mot Emil, men også det å stenge han inne. Så selv om det er hyggelige og barnevennlige produksjoner, så må man av og til inn og forklare litt, og så klart ser de jo at tider har endret seg, og at folk er forskjellig, men med litt bistand fra en voksen så kan ting enklere falle litt bedre på plass. Sist redigert av Dronningen : 03-12-09 kl 11:14. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er det bare jeg ...
Nettopp. Han er Emil som voksen.
|
|
|
#18 |
|
snur
|
Å ja
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
At han narret ungene til å måke, mener du? Det var jo urfestlig!! Mener du at det var slemt, altså?
|
|
|
#20 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det bare jeg ...Veldig enig i det Polyanna sier. Linus i Svingen får frem "mangfoldet" i oss på godt og vondt. Synes det er flott at serier for barn også prøver å gjenspeile "virkeligheten" og ikke bare lager stereotype A4 roller. Både barna og voksene i Linus er svært forskjellige og serien viser de gode og dårlige sidene av de fleste. Jeg synes det er viktig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|