|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg syns det er veldig hyggelig å få julekort, og det kunne ikke falle meg inn å bli fornærmet eller snurt eller noe slikt av at noen sender meg ett, uansett format.
Amerikanere tar også ofte julebilde og sender ut til venner og kjente. Da er gjerne hele familien dresset opp i julerelaterte klær.
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnMen for å være helt ærlig så synes jeg "ferdigkort" fra Eurofoto og denslags kan være litt simple ... var mye hyggligere før når folk i det minste la inn et bilde og skrev personlig hilsen i et ordentlig kort. Nå er til og med skriften "ferdiglaget og man kan bare signere og sende, lettvindt og kjapt skal det jo være i dag, julekort også
![]() |
#3 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barn
Jeg sender kort med ferdig tekst på, men jeg legger jo ned en del arbeid i å lage kortet selv i Photoshop. Å sitte i timesvis å håndskrive kort også er uaktuelt for meg i alle fall. Stygg håndskrift har jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|