Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-09, 20:53   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?

De voksne på storebrors avdelingen sier at deres "drømmeklær" på barna i vått og kaldt vær er vinterdress med ull under, samt barnevadere med ullsokker i uten på det. Vi har allerede for mange gummistøvler og gummibukser, men hadde vi ikke hatt det tror jeg at jeg ville kjøpt barnevadere.

Det dumme med foret regntøy er nettopp at dersom det kommer litt fuktighet nederst, så trekker det oppover i fleecen fortere enn fy.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 20:55   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

De voksne på storebrors avdelingen sier at deres "drømmeklær" på barna i vått og kaldt vær er vinterdress med ull under, samt barnevadere med ullsokker i uten på det. Vi har allerede for mange gummistøvler og gummibukser, men hadde vi ikke hatt det tror jeg at jeg ville kjøpt barnevadere.

Det dumme med foret regntøy er nettopp at dersom det kommer litt fuktighet nederst, så trekker det oppover i fleecen fortere enn fy.

Hva er barnevadere? Og hvor får man kjøpt det?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.