|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?
Ok. Det todelte regnsettet er nok 5 år, men Hannah brukte det fra hun var 3,5. Skal sjekke litt.
|
|
|
#23 |
|
Ute på tur
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Vi har en foret hel regndress fra Refleks og de er normalt veldig bra, bare ikke når barnet sitter i sørpedammene, for da trekker vannet opp langs bena og helt opp på magen.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Jeg vurderer våtdrakt til mine unger. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?De voksne på storebrors avdelingen sier at deres "drømmeklær" på barna i vått og kaldt vær er vinterdress med ull under, samt barnevadere med ullsokker i uten på det. Vi har allerede for mange gummistøvler og gummibukser, men hadde vi ikke hatt det tror jeg at jeg ville kjøpt barnevadere. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Impulsiv innimellom
|
Hva er barnevadere? Og hvor får man kjøpt det?
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Jeg må ha snåle barn, tror seriøst aldri jeg har opplevd at de har vært skikkelig våte, og Hannah har gått i bhg siden hun var 1 år.
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Jeg har ingen tips, annet enn at jeg forstår hva du mener med at han bader i dammene. Jeg tror ærlig talt ikke dere som får Troll Classic og tilsvarende til å holde tette i slikt vær har barn som ligger i dammene. Alternativt har alle mine Troll Classic vært dårlige modeller (noe jeg egentlig ikke synes. Jeg er godt fornøyd når det bare ikke er klissvått ute). |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Takk for mange gode tips! Jeg skal sjekke om han kan ha gummibuksa på utsiden av vinterdressen først, så kommer jeg tilbake til deg med den didriksonsdressen, Nessie.
|
|
|
#32 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Nå har vel kanskje barnevaderene blitt noe utbedret. Men støvlene som er sveiset fast på dem har vært tragiske spør du meg.
|
|
|
|
#33 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Bare sjekket barnevaderene på nettet nå. De har kommet med nye støvler. Den gamle modellen selges til 50 kr. Det kan det jo være en grunn til tenker jeg.
|
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Sv: Foret utedress gummiert fra livet og ned, finnes det?Vi har samme Didrikssondress som Nessie, og den funker greit for å holde varmen, men den tåler ikke for mye vask så jeg ville spylt den så mye jeg kunne i stedet for å vaske den i vaskemaskin hver gang den blir sølete.
|
![]() |
|
|