Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er positivt med Bakugan?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 10:06   #13
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er positivt med Bakugan?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er mange aspekter ved for eksempel animè som gjør at man ikke trenger å fokusere spesifikt på en type vare. Når det er mange som er opptatt av Bakugan kan dette være en fin innfallsport til å se på en annen del av kunsten, eller man kan som Glitter sier se på de realfaglige aspektene ved figurene. Det handler uansett om å vekke nysgjerrigheten, den som til syvende og sist er hva som skaper mennesker som stiller kritiske spørsmål. Selv er jeg stor tilhenger av utradisjonelle måter å lære på og kan love at man kan lære mye av det meste.

Eg er også tilhenger av utradisjonelle måtar å lære på. Særlig realfag. Men er det ikkje mulig å gjere det utradisjonelt uten å ta utgangspunkt i så vanvittig kommersielle ting som Bakugan, Pokemon og Ben10? Sjølv om barnehagen ikkje kjem til å fokusere på alle Bakugan-produkta som finns i butikken kjem ungane garantert til å bli opptatt av desse tinga uansett.

Eventuell slossing i serien på TV bryr eg meg ikkje om. Eg er såpass naiv at eg tenker at Disney Channel og andre barne-kanalar ikkje ville sent ting som definitivt er ueigna for barn pga vold. Men er syns kvaliteten på Disney Channel er såpass dårlig at eg ikkje har fortalt 5-åringen at vi har det

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.