Sv: Hva er positivt med Bakugan?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Så det at du ikke liker/kjenner til/forstår stilen gjør det dårlig? Det er relativt mye tegnefilm som faller inn i dårligkategorien hvis det der er kriteriet ditt.
Jeg er enig i at Pixar er i en klasse for seg, men det er også en helt annen stilart.
Jeg sier heller ikke at Bakugan er verdens beste tegneserie, men jeg er litt forundret over foreldre som dømmer noe nord og ned, uten å ha noe som helst kjennskap til produktet, kun basert på hva de tror det er.
Eg innrømmer glatt at eg ikkje har noko særlig kunnskap om Bakugan. Har kun sett deler av to episodar på Youtube, til saman 15 minutt. Men det var nok til at eg såg likheitane med Pokemon. Og Pokemon har eg sett ufrivillig mykje av før eg sjølv fekk barn. Og Pokemon er DÅRLIG!
Det finns heilt sikkert masse god japansk animé-film, men Pokemon kan umulig vere ein av dei. Og utifrå det lille eg såg av Bakugan trur eg ikkje dette heller stiller i klassen god animé-film.
For meg er tida brukt på å lage filmen eit av kriteria for å vurdere kvalitet. Ein tegnefilm-serie som ein klarar å spy ut nye episodar av kvar veke kan umulig bli særlig bra.
Men for all del, vis ungane vil sjå på det skal dei absolutt få lov! Eg håpar berre det går litt meir tid før dei oppdagar Bakugan slik at eg slepp å sjå på det