Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-09, 01:04   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vil forresten endre på alle ønskene mine, det er vel ikke for mye forlangt det? Også vet du at jeg får fnatt av alle disse tradisjonelle trærne, så jeg må nesten få et pyntet akkurat så glorete som jeg vil. Også må det selvfølgelig være dryssete økogran, men det regnet jeg med at du tok som en selvfølge.

Da må vi ha to trær, for jeg MÅ ha edelgran pyntet stilfullt i kun rødt, hvitt og sølv. Og hvite lys. Pakkene under skal være med ensfarget papir, gjerne rødt, hvitt og sølv det også.

Forresten kommer svigers også hvis du husker å sende dem innbydelse i 3 eksemplarer. Hvis ikke blir de skuffet og såret og føler seg ikke velkomne. Svigermor trenger egen tjener, men når du stiller som vertinne er jo den saken klar. Hun er god på å kommandere vertinner. Vær forberedt på at hun passer godt på at du ikke sitter for lenge stille, men du trenger vel litt trim håper jeg? Mine foreldre stiller stort sett i joggeklær til vi passerer middagstid, kanskje du har flaks og får se dem i noe litt penere hvis de gidder. Svigers derimot stiller pyntet til fingerspissene. Kattene mine er forresten veldig glad i fang, spesielt fangene til de som er allergiske. Jo mer allergiske, jo mer pågående blir de. Så enten må de skilles fysisk eller så trengs det både adrenalin og allergipiller.

Dette blir bra.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.