Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehage i romjula?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-09, 21:49   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnehage i romjula?

Opprinnelig lagt inn av Ullsokk, her.

Det er da ingen som har sagt at man skal ha dårlig samvittighet for det ene eller det andre.

Ikke eksplisitt, men det lyser gjennom i ganske mange svar. Det står iallfall implisitt at alle som har mulighet til det burde ha ungene hjemme i romjula.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

men det å ha mulighet til å gi ungene fri i romjula, men å velge å sende dem i barnehagen for "adspredelse" virker veldig, veldig fjernt for meg.

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

(...)
De har godt av å ha fri disse små også, og jeg hadde aldri sendt henne dit for å "sosialisere" seg mens vi har fri.

Jeg har jobbet endel år i barnehage, og det er alltid de samme ungene som er der i ferier (snakk om 2-3 stk). Det er ikke veldig moro for ungene å være der når alle lekekameratene har ferie, så vi har gitt beskjed til foreldrene at de er de eneste som kommer, og da pleier de å finne en løsning likevel. (Og nei, det hjelper ikke å kjefte på deg ansatte pga det. ) :erfart:

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Fordi barn også blir sliten av å være i barnehagen å det er godt for de å ha fri også.

Poden her er enebarn, vi har lite slekt her men han får fri 14 dager til sammen uansett. Jeg ville som sagt aldri sendt han i barnehagen om jeg selv hadde fri.

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Selv om man kanskje ikke kjenner så mange barn så kan man jo finne på ganske mange aktiviteter og bruke tiden til å gjøre ting man kanskje ikke får gjort så mye av ellers.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.