Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oh jul med din glede - my ass!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 23:40   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh jul med din glede - my ass!

Litt av problemet er vel at jeg ikke klarer så mange hele netter alene med ansvaret for P. Ikke akkurat nå med helsa mi. Det blir litt voldsomt. Og når F er på jobb så synes jeg det blir feil at han tar alle nettene også. Men nå i jula har han jo fri. Og vi kunne ha prøvd altså, men det er så møkk å ligge nede alene på et varmt rom (har ikke vindu som kan åpnes enda). Jeg sover ekstremt dårlig alene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 23:43   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Litt av problemet er vel at jeg ikke klarer så mange hele netter alene med ansvaret for P. Ikke akkurat nå med helsa mi. Det blir litt voldsomt. Og når F er på jobb så synes jeg det blir feil at han tar alle nettene også. Men nå i jula har han jo fri. Og vi kunne ha prøvd altså, men det er så møkk å ligge nede alene på et varmt rom (har ikke vindu som kan åpnes enda). Jeg sover ekstremt dårlig alene.

Halve netter hver? Sove inne hos Hannah?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 23:46   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et par netter som er skikkelig god søvn i uka er et must i alle fall. Jeg skjønner det ikke er så rålett å få til, men hadde satt inn store krefter på å få det til. Det var i en sånn periode mannen min og jeg hadde mottoet "Sleep is the new sex".

Gammel 29-12-09, 00:07   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Og vi kunne ha prøvd altså, men det er så møkk å ligge nede alene på et varmt rom (har ikke vindu som kan åpnes enda). Jeg sover ekstremt dårlig alene.

Bedre å sove ekstremt dårlig pga avbrutt søvn, da? Prøv. Det er jo kjempelett å i det minste prøve noen dager. God søvn er ikke til å kimse av, jeg merker veldig godt på meg selv hvor avhengig jeg er av det.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 00:11   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Bedre å sove ekstremt dårlig pga avbrutt søvn, da? Prøv. Det er jo kjempelett å i det minste prøve noen dager. God søvn er ikke til å kimse av, jeg merker veldig godt på meg selv hvor avhengig jeg er av det.

Nei, det er kanskje ikke bedre altså. Det har bare med vane å gjøre.
Heldigvis har vi en ordning som gjør at vi får ligge utpå til kl 10 (deromkring) hver vår dag. Det hjelper litt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.