|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Første matkurs hos Mim!Takk for en hyggelig dag og kveld. Veldig hyggelig å treffe så mange hyggelige, ukjente damer |
|
|
|
|
|
#62 |
|
flisespikker
|
Sv: Første matkurs hos Mim!
Vi spiste det jo over en periode på omtrent 6 timer, så det gikk i grunnen veldig greit.
|
|
|
#64 |
|
flisespikker
|
Man må prøve å huske å ikke velte og knuse, ja.
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Første matkurs hos Mim!Fillern, jeg ble sulten. :tusler ut til den siste biten pizza fra i går. Hjemmelaget fra grunnen med grov bunn, selvsagt:
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#68 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Første matkurs hos Mim!Det ser ut som om det var all mulig anledning til å kose seg i dag ja.
|
|
|
#69 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Man må innrømme sine feil før andre overdriver dem... |
|
|
|
|
|
#70 |
|
flisespikker
|
Det er i hvert fall usedvanlig pinlig hvis Tinetoff nå påpeker at eksempelet mitt faktisk er feil.
|
|
|
#71 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
#73 |
|
flisespikker
|
Vanligvis er det slik, men det er ingen absolutt regel om det der. Det kommer an på setningen. Det skal være "og" mellom verbene hvis de er sidestilte: "jeg vil hoppe og danse". Men hvis jeg sier "jeg vil prøve å hoppe", så skal det ikke være og, for jeg skal jo ikke både "prøve" og "hoppe" - jeg skal prøve å (få til å) hoppe. (Tinetoff hadde et ord for denne typen verb, men jeg husker det ikke.) Videre: "jeg har tenkt å begynne å prøve å hoppe" - igjen, jeg skal ikke gjøre alle disse tre tingene - "begynne" og "prøve" og "hoppe" - jeg skal ikke en gang begynne med å både "prøve" og "hoppe", jeg skal begynne (med) å prøve (på) å hoppe. Mens det derimot vil hete "jeg har tenkt å begynne å prøve å hoppe og danse" - for "hoppe" og "danse" er to ting jeg begge har tenkt å begynne å prøve på.
|
|
|
#74 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Første matkurs hos Mim!Jeg må bare si tusen takk for en hyggelig dag/kveld! Det var over all forventning. Det var både lærerikt, inspirerende og hyggelig med matkurs Sist redigert av Koma : 21-01-07 kl 01:36. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Viser tenner
|
Det er sent, men jeg tror jeg skjønner hva du mener!
|
|
|
#76 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Første matkurs hos Mim!Det så deilig ut! Blir ikke lei meg dersom Mim har lyst til å legge ut oppskrifter - såpass mange av tidligere publiserte oppskrifter har man prøvd at dette nærmest garantert faller i smak hjemme hos oss. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Flisespikking liker vi |
|