|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Synd på deltakerne i Luksusfellen? | |||
Ja, jeg synes synd på deltakerne i LF |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 5,53% |
Nei, jeg synes ikke synd på deltakerne i LF |
97 | 48,74% |
Synd på noen av dem |
75 | 37,69% |
Dustepoll/har ikke sett programmet |
20 | 10,05% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?Jeg syns ikke videre synd på dem som er med i luksusfellen nei. De programmene jeg har sett handler hovedsaklig om mennesker som ønsker å fremstå med en livsstil de ikke har råd til, det har ikke vært skikkelig fattige mennesker som kjører seg opp i uføre fordi det ikke finnes noen annen utvei. Det handler om fine biler, flatskjermer, klær, sko, interiør, Pepsi Max og dyre ferier.
Hvis det er slik at det er sosialdemokratiets feil så hadde det jo ikke vært gjeldsofre i USA. I luksusfellens tilfelle heller jeg heller mot curlingforeldreteorien, samt AprilRyans klassespørsmål.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?Man blir avhengig av Pepsi Max, ja, :datapunkt: men det spørs om man klarer å gå personlig konkurs pga av det? Jeg er iallfall ikke helt der - ennå ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Neida, det var litt flåsete. Men man går ikke personlig konkurs av en flatskjerm heller, det er helheten av alt det unødvendige. Og Pepsi Max er virkelig unødvendig, mer unødvendig enn flatskjermer til og med.
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, nei, nei, nå tuller du her...Jeg kunne klart meg i ukesvis uten flatskjermen, (man har da PC |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Har du noensinne sett noen bøtte innpå like store mengder Sprite Zero som Pepsi Max? I think not.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|