Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 12:57   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Jeg er veldig fornøyd med Elixia der jeg går. Suverent mange og bra gruppetimer, hyggelige mennesker som jobber der, bra barnepass osv. Det har de har noen idioter på markedsføringskontoret gjør ikke at jeg boikotter Elixia, da sier jeg heller fra om jeg blir provosert nok.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:35   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg er veldig fornøyd med Elixia der jeg går. Suverent mange og bra gruppetimer, hyggelige mennesker som jobber der, bra barnepass osv. Det har de har noen idioter på markedsføringskontoret gjør ikke at jeg boikotter Elixia, da sier jeg heller fra om jeg blir provosert nok.

Var også veldig fornøyd, men så flyttet vi til et sted med gangavstand til
et annet lokalt senter så da ble det det.
Savner virkelig alt tilbudet til Elixia, men da må jeg betale kort på bussen
og da blir det veldig dyrt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:06   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Høres ut som du var på krigsstien, synes jeg. Bla bla bla, og et slankeprogram, høres ut som han ramset opp tilbudene deres, ikke at han foreslo at du skulle slanke deg.

Jeg synes ikke det er riktig at de skal komme opp til tilfeldige forbipasserende å komme med slikt jeg. Det å forsøke å selge slanking til en som er en small er litt drøyt. En annen ting er at å selge et medlemsskap fordi det er helsemessig gunstig, det er jeg for.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig, dette synes jeg ble litt overdrevet egentlig. Det hørtes jo ikke ut som om selgeren mente du var overvektig, Skvetten, bare at han ramset opp tilbud. Man trenger ikke å ta alt i verste mening selv om man misliker en kjede.

Bare sånn at det er sagt: jeg misliker ingen kjeder, jeg reagerer på den typen markedsføring de benytter seg av og ikke minst av måten de trer inn i folks private sfære i det offentlige rom. Det å komme med slike forslag til en som er bitteliten er absurd.

Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:14   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg synes ikke det er riktig at de skal komme opp til tilfeldige forbipasserende å komme med slikt jeg. Det å forsøke å selge slanking til en som er en small er litt drøyt. En annen ting er at å selge et medlemsskap fordi det er helsemessig gunstig, det er jeg for.

Så det er galt å ta kontakt med forbipasserende med informasjon om slankeprogram, men helt greit at man kontakter en som er litt lubben med tilbud om treningsmedlemsskap? Jeg håper jeg misforsto deg.

Gammel 10-01-10, 19:51   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det å komme med slike forslag til en som er bitteliten er absurd.

Det er jeg enig i, men de burde ikke komme med sånt til NOEN, for tenk om de skal speide etter overvektige og gå bort til kun dem og snakke om slanking, det blir jo virkelig i overkant. Slanking burde de ikke nevne i det hele tatt i den settingen, det holder med treningen, liksom.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.