|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg er veldig fornøyd med Elixia der jeg går. Suverent mange og bra gruppetimer, hyggelige mennesker som jobber der, bra barnepass osv. Det har de har noen idioter på markedsføringskontoret gjør ikke at jeg boikotter Elixia, da sier jeg heller fra om jeg blir provosert nok. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Var også veldig fornøyd, men så flyttet vi til et sted med gangavstand til |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Jeg synes ikke det er riktig at de skal komme opp til tilfeldige forbipasserende å komme med slikt jeg. Det å forsøke å selge slanking til en som er en small er litt drøyt. En annen ting er at å selge et medlemsskap fordi det er helsemessig gunstig, det er jeg for.
Bare sånn at det er sagt: jeg misliker ingen kjeder, jeg reagerer på den typen markedsføring de benytter seg av og ikke minst av måten de trer inn i folks private sfære i det offentlige rom. Det å komme med slike forslag til en som er bitteliten er absurd. |
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Så det er galt å ta kontakt med forbipasserende med informasjon om slankeprogram, men helt greit at man kontakter en som er litt lubben med tilbud om treningsmedlemsskap?
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig i, men de burde ikke komme med sånt til NOEN, for tenk om de skal speide etter overvektige og gå bort til kun dem og snakke om slanking, det blir jo virkelig i overkant. Slanking burde de ikke nevne i det hele tatt i den settingen, det holder med treningen, liksom.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|