Sv: haha..
Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.
Uff så teite dere er..
mange..For det første skryter ikke eller klager ikke.. Jeg ler av det fordi det blir så dumt. jeg skrev det her fordi jeg vet at mange har hatt dårlig erfaring med Nm her, så jeg skrev det så vi kunne le litt sammen. Noe som tydelig ikke lot seg gjøre, fordi dere tar alt så patetisk seriøst..
Jeg tar ihvertfall ikke alt patetisk seriøst - særlig ikke dette. Det er da helt naturlig å beklage seg over nm her inne, historiske fakta tatt i betraktning. "Ta det opp med de det gjelder" blir en litt vanskelig strategi når man er utestengt.... 
Når man ikke får lov til å diskutere det temaet man ergrer seg over, med de som er årsaken til hele forargelsen - hva skal man gjøre da?
Jeg skjønner godt at du beklager deg her inne, og jeg synes du skal ha all rett til å gjøre det. Den kritikken du får i denne tråden minner meg litt for mye om de slitsomme, viftende pekefingrene noen prøvde å unnslippe ved å flytte hit......