Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Haha ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 23:59   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: haha..

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

"Ta det opp med de det gjelder" blir en litt vanskelig strategi når man er utestengt....

Det er fremdeles mulig å sende mail til admin på NM

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Den kritikken du får i denne tråden minner meg litt for mye om de slitsomme, viftende pekefingrene noen prøvde å unnslippe ved å flytte hit......

Du får anbefale å utestenge meg da, vet du.

Min innstilling til dette er soleklar og ganske så farget av at jeg selv er modde på søster-forumet til NM. Jeg har ingen problemer med å se nytten av forumreglene og har aldri hatt vanskeligheter med å forholde meg til dem.
Jeg synes det overdrevne fokuset på "slemme-NM" er patetisk og barnslig.

Når det er sagt så trives jeg også her, men bruker FP og NM forskjellig.
Jeg ser ingen konflikt i å bruke begge nettsteder, men jeg kommer aldri til å holde kjeft om innlegg jeg (på begge forum) mener er fullstendig bak mål.

At man på FP har lov til å skrive mer åpent, betyr ikke at vi skal slutte helt å tenke på hva det er vi spyr ut..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.