|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg vet ikke om reglene er endret siden jeg søkte om endring for to år siden, men da kunne man skrive datoen tilbake i tid på søknaden. Jeg gjorde ikke det fordi jeg syns ikke det ble riktig, men jeg blir rimelig forbanna om ikke han må betale fra den datoen jeg søkte. Jeg har nå ventet i 2 år på å få fastsatt bidraget og det er da ikke mer riktig at det skal gå utover meg/ungene?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Det hjelper egentlig fint lite - så lenge det er endringer i inntekt - eller samvær, på begge sider, så kan man søke om å få endret barnebidraget. Og da skal det etterbetales til søknadsdato pluss gebyret på 860,-
Jeg har nettopp sjekket regelverket på dette, og der står det ganske svart på hvitt at NAV ikke har mulighet til å kreve tilbake bidrag utover søknadsdato med mindre det er veldig spesielle forhold som ligger bak. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Kunne nok blitt forelsket, men etter å ha hørt mer om denne mannens liv, så tror jeg at jeg hadde fått litt mer avsmak. Kunne ikke tenke meg å bli sammen med en mann som ikke aktivt jobbet for å ha kontakt med barnet sitt. Dersom moren var en drittkjerring, hvorfor vil han at barnet skulle være hos henne? Denne mannen skjuler nok mer enn han sier...
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som ikke brydde seg det spøtt om barnet sitt. Aldri.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Dette tenker jeg er essensen i min mening om denne saken. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |