Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pris på bursdagspresanger til venner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 11:44   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på bursdagspresanger til venner

På foreldremøte på skolen, er det avtalt 50 kr. Det er en greit sum synes jeg.

Til venner i barnehagen holder jeg meg også innenfor 50-100 kr som regel.

Med så mange barn som jeg har så blir det en del kroner som går med til gaver hver år.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:40   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

På foreldremøte på skolen, er det avtalt 50 kr. Det er en greit sum synes jeg.

Enig i at man ikke skal bruke mye, men det er pina dø ikke mye man får for en femtilapp ...

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:57   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Enig i at man ikke skal bruke mye, men det er pina dø ikke mye man får for en femtilapp ...

Skulle vi gitt for så lite om vi hadde hatt avtale om det, så tror jeg at jeg hadde gitt penger. I alle fall til de større ungene. Jenta mi som går i 2.klasse fikk penger av ca. halvparten som var i bursdagen (da 100 kr), så da fikk hun jo faktisk kjøpt seg en litt større ting hun ønsket seg etterpå og var storfornøyd.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:22   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Som de fleste andre her sikter jeg inn på 100-lappen når vi kjøper gaver. Litt mer til de aller nærmeste vennene.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 15:20   #5
Kathy
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Som de fleste andre her sikter jeg inn på 100-lappen når vi kjøper gaver. Litt mer til de aller nærmeste vennene.

Signerer denne!
Da Mann i Huset var ute for å handle for første gang (alene), spurte han en av de ansatte i lekebutikken hvor mye som var vanlig å gi i bhg bursdager. Svaret han fikk var da "rundt 100-lappen". Så der har vi landet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.