Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Vi kan ha en felles tråd med daglige gjøremål (feks planlegge en uke av gangen) og se hvor langt vi kommer.... 
Det hørtes lurt ut... Jeg vet av erfaring at jeg får gjort mer når andre ser fremgangen... I perioder ed sinnsykt kjedelige greier på jobb talte jeg opp ti og ti oppgaver (der hver oppgave ikke tok mer enn et par minutter, men jeg gjerne hadde over hundre av dem...) og rapporterte på mail til min mann om fremgangen en gang i halvtimen eller sånn, bare fordi jeg vet at jeg fungerer bedre når noen ser hvor fort det går... Det er noe av problemet mitt på jobb, jeg jobber med noe ingen andre driver med, så derfor aner de ikke helt hvor lang tid jeg trenger på ting, og ettersom jeg BLIR ferdig i tide, kan jeg være lite effektiv lenge, og så supereffektiv på slutten, selv om det hadde vært bedre for psyken min om jeg jobbet jevnt effektivt hele tiden, så slapp jeg stresset på slutten... men jeg klarer liskom ikke helt komme i en god rytme... Nå er det speislet på jobb fordi jeg jobber såpass redusert at jeg ALLTID har det travelt da, men sånn til vanlig...