|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Og her har jeg hoppet over denne tråden et helt døgn fordi jeg trodde den handlet om Troll-dresser for de liker jeg nemlig ikke!
|
|
|
#163 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Those bastards! *hytter*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#165 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jah! *stempler*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er vanvittig dårlig på å lukte meg fram til Troll, og skjønner det ikke før noen forteller meg det :dom: |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Ok, dette er andre trolletråden (som jeg har sett) på Kun Kort Tid, betyr det at det er et troll her inne
|
|
|
#170 |
|
Administrator
|
Enten du er troll eller ikke: Aldri, aldri utlever dokumentasjon til noen på internettet. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
© All rights reserved
|
Men du har hatt litt kontakt med Pelen, som bor i USA? Litt sånn felles utveksling av gode råd og hjelp og sånn? |
|
|
|
|
|
#172 |
|
can-jur
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Er dette med troll en mammaforum greie?
|
|
|
|
#173 |
|
Administrator
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
flisespikker
|
Den pleier mannen min å sitere til meg til stadighet. Fatter ikke hvorfor.
|
|
|
#178 |
|
guru advisor
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Etter en helg uten FP føler man seg plutselig så utenfor. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
er her
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg liker ikke troll i det store og hele, men kategori 1 og 2 kan det jo være litt morro med,, nr 3 er verst. De som kun tar det på nettet og roter det til for seg, uten at det går utover noen irl (annet enn på følelsesplanet) fnyser jeg av og rister det av meg for det meste, som regel skjønner jeg det ikke før det er for sent. Derimot de som lar det gå over i RL og lar trolleriene gi ringvirkninger for andre (f.eks å låne bort penger, som man aldri ser igjen), de burde skamme seg.
|
|
|
|
#180 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?De aller verste trollene er de som ikke er troll i det hele tatt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|