|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor creepy er det ...
Ja, ikke sant? Om man hadde sett en skikkelse komme svevende mot seg, er det ikke naturlig å gå bort og se hva det er laget av, om man kan ta hånden gjennom, blåse på det, kommunisere?
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor creepy er det ...Ja, det er jo rart at man blir så redd. Likevel ville det nok for meg handlet om at hele mitt verdensbilde ble endret. Jeg er fonøyd med sånn det er og det vill skapt uro om det plutselig ble så totalt endret som jeg ville følt at det ble om jeg så et spøkelse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Godt poeng. Men samtidig så har jeg jo inntrykk av at det er de som i utgangspunktet tror på spøkelser som er redde for det, for dem så blir det jo ingen endring av verdensbildet.
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har inntrykk av at det er de som egentlig ikke tror/tviler/ikke ønsker å tro (som meg selv |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|