Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor creepy er det ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-10, 09:26   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor creepy er det ...

Hunden jeg hadde før kunne få helt hetta av en edderkopp som bevegde seg over teppet. Da sto den på 4 stive med pelsen rett opp og bjeffet som besatt. Hadde den edderkoppen da bevegd seg under sofaen hadde vi hatt en sånn situasjon som ble beskrevet over her - hvor jeg hadde skjønt null og det hele hadde virket skummelt.
Eller den kunne sitte og småknurre ut av vinduet ut i mørket - der vet jeg jo at det var grevlinger, katter, rever, elg, etc.
Andre ting kan være smålyder som mus o.l, slik Esme skriver.

Men angående spøkelser og slikt da: hvorfor ER folk redde for dem egentlig? Hvor mange har blitt skadet eller drept av et spøkelse liksom? Burde man ikke heller oppsøke det i huset sitt hvis man mener det er der? Prøve å finne ut mer om hva det dreier seg om?

(men så har jeg bodd mange år midt ute på landet, i mørket og nesten uten naboer, i et hus hvor både dører og vinduer gikk av seg selv og masse lyder i huset, og uten å være hverken mørkeredd eller tro på spøkelser. Jeg møtte aldri et heller, for å si det sånn, selv om "alt lå til rette for det" slik huset oppførte seg. Jeg har klatret opp på loftet i pysjen jeg, for å finne ut hva underlige dunkelyder var - uten å få noe svar. Eller løpt etter knirkelyder for å finne ut hvorfor i all verden de oppsto)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.