|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt husmorhappyJeg får litt ekkel smak i munnen av hvordan en enkelt person slaktes så til de grader, jeg. Hun er ingen kjendis. Hun er en mamma og blogger. Kanskje også medlem av et foreldreforum eller to. Med alle treffene til bloggen fra denne tråden er det nok heller ikke så usannsynlig at hun stikker innom og ser dette.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Helt husmorhappy
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg er helt enig i at det ikke er greit å latterliggjøre noen, og jeg innrømmer å ha gjort det litt selv med henvisning til skrivestilen hennes, men hun har ikke bare stilt opp i et lite intervju hun ikke har full kontroll over altså. Hun stiller til stadighet opp i intervjuer, og er en meget profilert blogger som har vært i flere aviser, på NRK og i flere glansede magasiner.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har ikke lest linken til Aftenposten, men kikket først innom bloggen hennes nå. Jeg ser ikke helt "slaktepotensiale" i noe av det, men den var temmelig uinteressant for meg.
Det vet jeg selvfølgelig. Jeg synes bare ikke bloggens innhold sto helt i forhold til graden av "kritikk" i denne tråden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Nehei, og da går du automatisk ut i fra at man er misunnelig? Jeg sliter litt med å følge logikken din.
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Helt husmorhappyMen ska sei! Det er jo tannlegen min han hennes mannen jo fant jeg ut da jeg så på bilder i bloggen. Hyggelige mannen, som er så raus med bedøvelsen
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tenkte egentlig ikke så mye på det i løpet av de første 70 innleggene, det var vel noe med måten kritikken tok helt av på etter hvert som fikk meg til å tenke at det lå mer enn vanlig uenighet bak. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Aftenposten hadde to artikler ved siden hverandre, den om den aktuelle damen samt en om en familie der begge jobbet fullt. Dersom det er DEN kontrasten / det valget de mener å illustrere synes jeg de har valgt dårlig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|